צ'אן זועם: "אני מזועזע, יובנטוס לא כיבדה את ההסכם שלי"

אמרה צ'אן
אמרה צ'אן | Thananuwat Srirasant/Getty Images

הקשר הגרמני שלא נכלל בסגל של הגברת הזקנה בליגת האלופות דיבר על תחושותיו ב'בילד': "השיחה עם סארי נמשכה דקה אחת בלבד, לא היה לו הסבר". והתייחס להצעה מפ.ס.ז': "התנאי להישארותי היה שאשחק באירופה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אין ספק שמאז הגעתו של מאוריציו סארי ליובנטוס, הקשר הגרמני אמרה צ'אן, הוא הנפגע העיקרי מכך. הקיץ הצטרפו לחוליית הקישור ארון ראמזי ואדריאן ראביו ויחד עם בלז מטווידי, ומיראלם פיאניץ' שנשארו בקבוצה, מעמדו של הקשר הגרמני נדחק לפינה, כאשר שיחק רק 30 דקות העונה בשני המשחקים הראשונים של הגברת הזקנה.

אם זה לא מספיק עבור הקשר בן ה-25, המאמן החדש בחר להוציא אותו מחוץ לסגל של שלב הבתים של ליגת האלופות, דבר שהכעיס מאוד את צ'אן והיום (רביעי) הוא דיבר בפתיחות ל'בילד' על מצבו בקבוצה ובעיקר על תחושת האכזבה מסארי.

"זה מזעזע אותי, השיחה נמשכה דקה אחת בלבד, לא היה לו שום הסבר", אמר הגרמני והמשיך: "זה מכעיס אותי מאוד, אני אסיק את מסקנותיי ואדבר שוב עם המועדון אחרי שאשוב מפגרת הנבחרות".


מאוריציו סארי. לא שיבץ את אמרה צ'אן לסגל של ליגת האלופות (Thananuwat Srirasant/Getty Images)

הכעס הרב של הקשר נבע בעיקר בשל העובדה שפריז סן ז'רמן ניסתה לרכוש אותו הקיץ, אך דחה את ההצעה לאחר שחידש את חוזהו בקבוצה: "המועדון אמר לי והבטיח לי משהו אחר בשבוע שעבר. פריז הייתה שם אבל החלטתי להישאר ביובה, התנאי היה שאשחק בליגת האלופות, הסכם שהגברת הזקנה לא כיבדה".

אמרה צ'אן הצטרף בשנה שעברה ליובנטוס לאחר שסיים את חוזהו בליברפול ומיד הפך לשחקן משמעותי ברוטציה של מסימיליאנו אלגרי, כאשר צבר 37 הופעות בכל מסגרות, כאמור מאז הצטרפותו של סארי, הגרמני נדחק לקצה הרוטציה של יובה ובעקבות אי הכללתו לסגל האירופי לא מן הנמנע כי יעזוב את הגברת הזקנה בקרוב.


יעזוב את יובנטוס? אמרה צ'אן (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי