באיטליה חוששים: רונאלדו יסבול מעומס משחקים

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Thananuwat Srirasant/Getty Images

בארץ המגף בדקו ומצאו כי עד סיום 2019 יובנטוס ופורטוגל צפויות לשחק 30 משחקים, סארי יהיה חייב להעניק מנוחה לחלוץ שיהיה בפברואר בן 35. וגם: האלופה "חגגה" שמונה שנים מחניכת המגרש החדש - המספרים מדהימים

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
הליגות הגדולות באירופה חוזרות לפעולה ביום שבת כאשר יובנטוס נכנסת לשבוע אינטנסיבי במיוחד: היא תתארח בפירנצה אצל פיורנטינה רגע לפני שתצא למשחק חוץ קשה מאוד נגד אתלטיקו מדריד במחזור הפתיחה של ליגת האלופות ביום רביעי. מי שנמצא במרכז העניינים, כמו תמיד, הוא כריסטיאנו רונאלדו. בארץ המגף דיברו על עומס המשחקים הצפוי השנה כשהציפייה היא לראות כיצד ינהג מאוריציו סארי: האם הוא ייתן לו לנוח כפי שעשה זינדין זידאן בשנתיים האחרונות שלו בריאל מדריד?


ב"קוריירה דלה ספורט" בדקו ומצאו כי עד לסיום השנה (31 בדצמבר), פורטוגל ויובנטוס אמורות לשחק יחד 29 משחקים (מתוכם חלפו שלושה), עם אפשרות ל-30 אם ייערך הסופר קאפ האיטלקי נגד לאציו כמתוכנן. "יש עוד משחקים רבים, רבים מדי אולי, גם בשבילו. בשנה בה ייערך גם היורו, צריך לחשוב על זה היטב", נכתב. רונאלדו לא שיחק בקצב כזה של משחקים מאז עונת 2014/15. את עונת 2016/17 למשל הוא פתח פצוע, זכר לפציעה בגמר היורו, ואת עונת 2017/18 פתח באיחור בשל האדום שספג בסופר קופה הספרדי. 


בינתיים ציינו ביובנטוס שמונה שנים מאז חניכתו הרשמית של האצטדיון החדש הלא הוא אצטדיון אליאנץ'. זה קרה במשחק ידידות ב-8 בספטמבר 2011 נגד נוטס קאונטי החובבנית. בשנה וחצי הראשונות במגרש – יובנטוס לא הפסידה ולו פעם אחת. כעבור שמונה שנים נותר רק לקנא בתוצאות: 161 נצחונות מתוך 202 משחקים – כ-80%. רק עשר קבוצות זכו לנצח את אלופת איטליה במגרשה הביתי. בעונה שעברה עשו זאת מנצ'סטר יונייטד (בשלב הבתים) ואייאקס (בגומלין רבע גמר ליגת האלופות).



כריסטיאנו רונאלדו (JONATHAN NACKSTRAND/AFP/Getty Images)
 


עוד בגברת הזקנה, בתקשורת האיטלקית נכתב על "דוגלאס קוסטה  נולד מחדש". הקשר הברזילאי שהיה חלש מאוד בעונה שעברה עבד קשה מאוד במהלך הקיץ וזכה לפרס. הוא פתח בהרכב בשני מחזורי הפתיחה ובישל פעמיים במשחק נגד נאפולי. "שני משחקים, שני בישולים, איומים על השער, עזרה בהגנה, אבל מעל הכל – התחושה ביובנטוס היא שהפוטנציאל עצום". בניגוד למאסימיליאנו אלגרי שאמר עליו באחת ממסיבות העיתונאים: "אני כבר לא זוכר איך הוא נראה", מאוריציו סארי לקח אותו כפרויקט ואמר עליו: "הוא אחד מהשחקנים המוכשרים בסגל, אנחנו צריכים לבנות את הקבוצה גם סביבו".


בחזרה למשחק ביום שבת, באיטליה משוכנעים כי דנילו ואדריאן ראביו יערכו הופעת בכורה בהרכב של הגברת הזקנה. גם סמי קדירה, ארון ראמזי וגונסאלו היגוואין נותרו בטורינו בזמן פגרת הנבחרות. פאולו דיבאלה, רק נזכיר, פתח על הספסל נגד פארמה ונגד נאפולי.
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי