יובנטוס מעדה נגד פיורנטינה, אינטר מושלמת עם 0:1 על אודינזה

סטפאנו סנסי
סטפאנו סנסי | MIGUEL MEDINA/AFP/Getty Images

האלופה איבדה נקודות בביתה ב-0:0 נגד הסגולים, סארי חזר לעמוד על הקווים. סטפאנו סנסי כבש (44) נגד 10 שחקנים בבכורה של אלכסיס, הנראזורי מובילים את הטבלה. ניצחון גם לנאפולי, 0:2 על סמפדוריה

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה האיטלקית נפתח היום (שבת) עם המשחק בין יובנטוס לפיורנטינה, שבסופו האלופה איבדה נקודות לראשונה העונה לאחר שלא הצליחה לכבוש וסיימה ב-0:0 עם ה"וויולה" במשחק הראשון שבו מאוריציו סארי עמד על הקווים. כריסטיאנו רונאלדו חזר לליגה לאחר שהפציץ במדי הנבחרת עם רביעייה נגד ליטא, אך לא הצליח למצוא את הרשת.

פאולו דיבאלה, ששיחק העונה 15 דקות בלבד, נותר על הספסל פעם נוספת. גם חברו הארגנטינאי גונסאלו היגוואין, שכבש בשבוע שעבר נגד האקסית נאפולי, לא עזר ל"גברת הזקנה" להשיג את ניצחונה השלישי. אצל הסגולים, פרנק ריברי פתח לראשונה בהרכב, אך גם הוא לא הצליח לשבור את השוויון.

מאוריציו סארי חזר לעמוד על הקווים, אך לא השיג ניצחון. (VINCENZO PINTO/AFP/Getty Images)
מאוריציו סארי חזר לעמוד על הקווים, אך לא השיג ניצחון. (VINCENZO PINTO/AFP/Getty Images)

נאפולי – סמפדוריה 0:2
החבורה של קרלו אנצ'לוטי התאוששה מההפסד 4:3 הכואב ליובנטוס לפני הפגרה,  בעיקר בזכות דרייס מרטנס שכבש צמד נהדר. השער השני של הבלגי הגיע מבישול של פרננדו יורנטה, שהצטרף לתכולים רק לפני שבועיים. הנאפוליטנים עלו זמנית למקום הרביעי.

אינטר – אודינזה 0:1
וכשיובה מאבדת נקודות, היריבות שלה מנצלות את זה. אינטר השיגה 0:1 קטן מול 10 שחקנים של אודניזה, אחרי שרודריגו דה פול הורחק בדקה ה-35. סטפנו סנסי היה זה שכבש את השער היחיד במשחק, מבישול של דייגו גודין בדקה ה-44. אלכסיס סאנצ'ס זכה לבכורה בשורות הנראזורי, וכמעט כבש בדקה ה-83, אבל בסיום זה נגמר עם ניצחון קטן שהפך את אינטר למושלמת היחידה אחרי שלושה מחזורים. טורינו תוכל להשתוות אליה מחר כשתשחק נגד לצ'ה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי