פיונטק העניק למילאן 0:1 בוורונה, רומא ניצחה 2:4 את ססואולו

קשישטוף פיונטק
קשישטוף פיונטק | Alessandro Sabattini/Getty Images

פנדל של החלוץ הפולני נתן לרוסונרי ניצחון שני ברצף. שלושה בישולים לפלגריני, שסחף את הקבוצה מהבירה לניצחון בכורה. לאציו הפסידה 2:1 אצל ספאל, ניצחון דרמטי לאטאלנטה ו-3:4 מטורף לבולוניה על ברשיה

(גודל טקסט)
אחרי המשחקים של יובנטוס, נאפולי ואינטר, המחזור השלישי בליגה האיטלקית ננעל הערב (ראשון) עם שישה מפגשים נוספים. לאחר ההפסד הביתי לטורינו, אטאלנטה שבה למסלול הניצחונות עם 1:2 מטורף בחוץ על גנואה. לאחר מכן, לאציו איבדה יתרון אצל ספאל הצנועה והפסידה 2:1 בתוך הדקה ה-90, ובכך פספסה הזדמנות להעפיל למקום השני בטבלה. ברשיה ובולוניה נפרדו ב-4:3 משוגע, קליארי גברה 1:3 על פארמה ורומא ניצחה לראשונה העונה, 2:4 ביתי על ססואולו. מילאן ניצחה את ורונה 0:1  והשיגה ניצחון שני ברציפות עם פנדל מוצלח של קשישטוף פיונטק.


מילאן – ורונה 0:1

מילאן רשמה הערב ניצחון שני ברציפות, כשגברה 0:1 על ורונה במשחק חוץ. חניכיו של מרקו ג'יאמפאולו הצליחו למצוא את הרשת של המארחת בדקה ה-68 בעזרת פנדל מוצלח של קשישטוף פיונטק. ורונה נותרה בעשרה שחקנים כבר מהדקה ה-21 עם הרחקתו של מריוש סטפינסקי בעזרת ה-VAR ולא איימה יותר מדי על השער של המילאנלזים. דוידה קלאבריה המגן של הרוסונרי הורחק בתוספת הזמן. ביום שבת תארח מילאן את אינטר המושלמת בדרבי דלה מדונינה, בקרב ישיר בין שני המועדונים הגדולים של מילאנו, ותקווה להנחיל ליריבה המרה הפסד ראשון העונה. 


רומא – ססואולו 2:4

אחרי שתי תוצאות תיקו בשני מחזורי הפתיחה, המארחת הורידה את הקוף מהגב עם רביעייה אדירה ב-21 דקות שסידרה ניצחון בכורה העונה בסרייה א'. בראיין כריסטנטה (12), אדין דז'קו (19), הנריך מחיטריאן (23, שער בכורה) ויוסטין קלייברט (33) סידרו לרומא שלוש נקודות קלילות, אך כוכב המשחק היה לורנצו פלגריני שסיפק לא פחות משלושה בישולים. ססואולו, שהגיעה לאולימפיקו אחרי 1:4 מרשים על סמפדוריה, רק צימקה (53 ו-72) מצמד של דומניקו ברארדי ונוצחה בפעם השנייה העונה.



פיונטק. העניק לקבוצתו שלוש נקודות(Alessandro Sabattini/Getty Images)
פיונטק. העניק לקבוצתו שלוש נקודות (Alessandro Sabattini/Getty Images)


ספאל – לאציו 1:2
החבורה של סימונה אינזאגי עלתה לכר הדשא של ספאל בידיעה כי לאור התוצאות אתמול בליגה, ניצחון מול היריבה מהתחתית יעזור להם לטפס עד המקום השני בטבלה, אך לא כך היה. במחצית הראשונה זה עוד היה נראה אפשרי, כאשר ה"נשרים" שלטו לגמרי בקצב המשחק, איימו על השער של אטריט ברישה מספר רב של פעמים, ובדקה ה-17 מצאו את הרשת כאשר צ'ירו אימובילה דייק מהנקודה הלבנה. 0:1 ללאציו.


השליטה של האורחת המשיכה גם בחצי השני, אך דווקא אז ספאל מצאה את הרשת בדקה ה-63 בזכות ביצוע גדול של אנדראה פטאנייה בבעיטה מהאוויר, אשר קבע 1:1 בהתמודדות. היהירות של הקבוצה מעיר הבירה עלתה לה ביוקר עמוק בתוך תוספת הזמן כאשר יסמין קורטיץ' הסלובני נעץ כדור לפינה של תומאס סטראקושה והשלים מהפך לקבוצתו. 1:2 לספאל בסיום.  


אינזאגי. מחזיקת הגביע פספסה ניצחון חשוב בספאל (Marco Rosi/Getty Images)
אינזאגי. מחזיקת הגביע פספסה ניצחון חשוב בספאל (Marco Rosi/Getty Images)


גנואה – אטאלנטה 2:1

לפני שתתארח בזאגרב בשלב הבתים של ליגת האלופות, אטאלנטה, הפתעת העונה שעברה, גירדה שלוש נקודות בזכות שער ניצחון דרמטי שהוריד את מפלס הלחץ אחרי ההפסד הביתי לטורינו במחזור שעבר ורשמה ניצחון חוץ שני ברציפות ובמאזנה שש נקודות מתוך תשע אפשריות.


גנואה, שפתחה את העונה עם תיקו נגד רומא וניצחון על פיורנטינה, נוצחה לראשונה ונותרה עם ארבע נקודות. פנדל של דומניקו קרישיטו (91) קבע 1:1 אחרי שלואיס מוריאל כבש לזכות האורחת מהנקודה הלבנה (64), אבל המילה האחרונה הייתה שייכה לדובאן ספאטה הנפלא שנתן את האות לחגיגות בדקה ה-95 עם השלישי העונה בסרייה א'.



דובאן וכריסטיאן ספאטה בסיום (Gettyimages)


ברשיה – בולוניה 4:3
המשחק הערב בברשיה היה חד משמעית המשוגע ביותר של המחזור. המחצית הראשונה כולה הייתה בסימן ברשיה, כאשר עד הדקה ה-20 אלפרדו דונארומה השלים צמד וקבע 0:2 למארחת. מתיה באני החזיר את בולוניה לעניינים בדקה ה-36 עם שער שצימק ל-1:2, אך אנדראה קיסטאנה דאג להגיע ראשון לכדור קרן ולקבוע 1:3 לברשיה במחצית.


נראה כי בחצי השני המקומיים השתנקו מהיתרון המבטיח ובכך סללו את הדרך לקאמבק המטורף של האורחת מבולוניה, שהגיעה ללא מאמנה סיניסה מיכאלוביץ', המנסה להחלים ממחלת הסרטן. בדקה ה-48 דניאל דסאנה ראה כרטיס צהוב שני והשאיר את ברשיה ב-10 שחקנים.


פחות מעשר דקות חלפו, ורודריגו פאלאסיו צימק ל-3:2. בדקה ה-60 סטפנו דנסיל ההולנדי היה במקום הנכון לאחר כדור קרן וקבע 3:3 דרמטי. 20 דקות בדיוק חלפו,
והמהפך המדהים הושלם. ריקרדו אורסוליני בן ה-22 תרגם כדור גובה של פאלאסיו לבעיטת יעף מדהימה וקבע 3:4 מטורף לבולוניה בסיום.



 

תוצאות נוספות:
פארמה – קליארי 3:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי