כריסטיאנו רונאלדו פרץ בבכי: "אבא שלי לא ראה אותי מצליח"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | VINCENZO PINTO/AFP/Getty Images

הפורטוגלי העניק ראיון חושפני במיוחד ובו סיפר על מערכת היחסים המורכבת עם אביו, שסבל מאלכוהוליזם והלך לעולמו בגיל 52: "מעולם לא הייתה לנו שיחה רגילה, הוא היה שיכור כל יום". וגם: החשש מפרשת האונס

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
אי אפשר להתווכח על כך שכריסטיאנו רונאלדו הוא אחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה, בוודאי שאחד משני השחקנים הטובים בדור הנוכחי, והוא בהחלט גם אחד האהובים מחוץ לכר הדשא ולא רק בזכות יכולות הכדורגל שלו. רונאלדו לא פעם מצליח לרגש את אוהדיו ואנו רואים זאת בסרטונים שמתועדים והופכים לוויראלים, אבל היום (שני) נחשף ראיון מתוך סרט דוקומנטרי עליו (הראיון ישודר במלואו מחר, יום שלישי, 23:00 שעון ישראל), ובו לראשונה מזה שנים זכינו לראות את CR7 מתרגש ופורץ בבכי.


כחלק מהסרט מתקיים בראיון חושפני עם כריסטיאנו רונאלדו, בו הוא גם מתייחס אולי לראשונה בקריירה לאביו ז'וסה דניס אביירו, שהלך לעולמו בשנת 2005. אביו היה הלום קרב וחולה באלכוהוליזם, הוא מת מסרטן בכבד כתוצאה מהמחלה, וכשבמהלך השיחה CR7 נשאל על אביו וזכה לראות תמונות וקטעי וידאו שלהם ביחד וכאלה שבהם אביו מדבר בשבחו, הוא לא הצליח לעצור את הדמעות: "אתם מראים לי סרטון שלא ראיתי מעולם.אני מספר 1 בעולם והוא לא ראה כלום. המשפחה שלי – אמא שלי, אחים שלי, אפילו בני הקטן ראו אותי. אבל אבא שלי לא. אני לא יודע מאיפה זה, אני חייב להראות את זה למשפחה שלי".


רונאלדו גם הודה שלא הכיר את אביו במאת אחוזים ואמר: "חשבתי שזה יהיה ריאיון מצחיק, ממש לא ציפיתי לבכות. אבי היה אלכוהוליסט, מעולם לא הייתה לנו שיחה רגילה, אלא היה מאוד קשה. הוא היה משתכר כל יום ולא באמת הכרתי אותו טוב. הייתי רוצה שהוא יהיה יותר נוכח. הוא מעולם לא ראה אותי מצליח".


במהלך הריאיון מתייחס כוכב יובנטוס בן ה-34 גם לאותה פרשת אונס שהסתיימה בלא כלום ואמר: "שיחקו עם היושרה שלי. יש לי חברה, משפחה, ילדים ובכל זאת משחקים עם היושרה וההגינות שלי. זה קשה. צפיתי בטלוויזיה עם חברה שלי ודיברו עליי – 'רונאלדו עשה ככה וככה. לא רציתי שהילד ישמע את מה שאומרים על אבא שלו, זה גרם לי להרגיש רע מאוד".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי