בופון חזר לשער של יובה שניצחה, 0:2 לאינטר בדרבי

שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

הנראזורי נשארו מושלמים בליגה לאחר ניצחון גדול על מילאן, ברוזוביץ' ולוקאקו כבשו. השוער פתח במקומו של שצ'נזי והשתווה למאלדיני. ולוסו העלה את ורונה ליתרון, אך ראמזי בשער בכורה ורונאלדו בפנדל הפכו ל-1:2

(גודל טקסט)
לאחר הניצחון 1:3 של קליארי אמש (שישי) על גנואה, משחקי המחזור הרביעי בסרייה A יצאו היום לדרך עם הניצחון 0:1 של ברשיה נגד אודינזה. האלופה יובנטוס ביצעה מהפך בדרך לניצחון 1:2 על ורונה בביתה ובמשחק שנעל את הערב, אינטר ניצחה 0:2 את מילאן בדרבי הגדול של מילאנו.


אינטר – מילאן 0:2
קבוצתו של קונטה שניצחה את שלושת מחזורי הפתיחה, עמדה למבחן ראשון בדרבי הגדול של מילאנו. הנראזורי עלו ליתרון בדקה ה-49 אחרי מסירה חכמה של סנסי לברוזוביץ' שבעט כדור ובדרך פגע בלאו והטעה את ודונארומה. 14 דקות לסיום לוקאקו סגר את הסיפור. בארלה הגביה כדור למרכז הרחבה והבלגי זינק גבוה וכבש שער אדיר בנגיחה. כאמור זה ניצחונה הרביעי של אינטר שנשארה במקום הראשון למחזור אחד נוסף.





יובנטוס – ורונה 1:2

לאחר שני משחקים ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, הביאנקונרי חזרו למסלול עם ניצחון לא קל נגד ורונה. ג'אנלואיג'י בופון פתח בין הקורות של הגברת הזקנה ורשם ציון דרך יפה עם משקו ה-902 במדי קבומותיו בקריירה – בדיוק כמו אגדת העבר של מילאן, הבלם פאולו מאלדיני. גם פאולו דיבאלה פתח בהרכב האלופה, לראשונה העונה, אך לא בלט, בזמן שמתייס דה ליכט לא שותף.


 

האורחת לא רצתה לשמש תפאורה וזכתה בפנדל בדקה ה-21. סמואל די קארמינה בעט לקורה, הריבאונד פגש את המשקוף אך ורונה לא ויתרה ובסיום ההתקפה מיגל ולוסו שלח פצצה אדירה מחוץ לרחבה היישר לחיבורים, 0:1 מפתיע לאורחת! היתרון החזיק מעמד בדיוק עשר דקות כאשר הקשר ארון ראמזי שפתח בהרכב, כבש את שער הבכורה שלו במדי יובנטוס לאחר שכדור שבעט פגע בשחקן הגנה וחדר לרשת, 1:1,תוצאת המחצית.



כריסטיאנו רונאלדו חוגג (Emilio Andreoli/Getty Images)

 

האלופה לא חיכתה זמן רב וביצעה מהפך ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה – כריסטיאנו רונאלדו, שמסר לראמזי ובישל את השער הראשון – דייק בקלילות מהנקודה הלבנה לאחר שפריצה סחופת של חואן קוואדרארדו הסתיימה בהכשלה ובכדור עונשין מ-11 מטר. שער שני העונה בליגה לפורטוגלי ו-30 במדי הגברת הזקנה.

אודינזה – ברשיה 1:0
במשחק הפותח של יום המשחקים ברשיה יצאה למשחק חוץ באודינה וגברה 0:1 קטן על יריבתה המסובכת קשות בתחתית. לאחר מחצית ראשונה שקולה ומאופסת, בדקה ה-57 נשבר הקרח במשחק עם שער נהדר של רומולו, שזיהה את השוער היריב חואן מוסו לא מוכן ושלח כדור שטוח מ-18 מטרים, והעניק לאורחת שלוש נקודות חשובות. 0:1 לברשיה בסיום.


ברשיה חוגגת את ה-0:1 הקטן-גדול שלה (Alessandro Sabattini/Getty Images)
ברשיה חוגגת את ה-0:1 הקטן-גדול שלה (Alessandro Sabattini/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי