"קונטה הוא איש הבשורות", לוקאקו: "לא חושב על אליפות"

רומלו לוקאקו, אנטוניו קונטה
רומלו לוקאקו, אנטוניו קונטה | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

איטליה בטירוף אחרי הניצחון של אינטר בדרבי כשהנראזורי שומרים על הפסגה. קונטה: "זה משחק מיוחד, מפקד יכול לתכנן אבל הוא תלוי בחיילים שלו". החלוץ החמיא: "נותן לי מוטיבצייה". וגם: הפוליטיקאי שלעג לנראזורי

קבוצות: אינטר מילאן
(גודל טקסט)
אוהדי אינטר חלמו בדיוק על פתיחת עונה כזו. להוציא את המעידה בליגת האלופות, הקבוצה של אנטוניו קונטה משיגה תוצאות מעולות. הנראזורי נותרו במקום הראשון בפסגה עם מאזן מושלם גם לאחר הדרבי המילאנזי כשגברו 0:2 על מילאן. זה היה הדרבי השביעי ברציפות בו אינטר לא מפסידה (ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו) – הרצף הכי טוב מאז 1999.


המאמן אנטוניו קונטה היה מרוצה: "הדרבי הוא תמיד מיוחד, לא קל לחזות מה יהיה, מדובר בשתי קבוצות מאוד יוקרתיות. הבחורים שיחקו טוב בכל המובנים, התגברנו על הקושי מההופעה בליגת האלופות שהותירה טעם מר בפה. אני שמח עבור האוהדים שלנו כי הדרבי חשוב להם. אני מרוצה מפתיחת העונה שלנו. מפקד יכול לתכנן תוכניות אבל הוא תלוי בחיילים שלו, אני בר מזל שיש לי את השחקנים האלה".


על התקרית בין לוקאקו וברוזובויץ': "הם בחורים נהדרים, ואם כבר, אני חושב שהם צריכים להיות אפילו יותר 'רעים' בשטח ופחות נאיביים. אם יש עימותים לעתים זה מתקבל בברכה, זה אומר שהם אש. הייתי שחקן, התווכחתי עם חבריי לקבוצה לא פעם ולאחר מכן הלכנו יד לארוחת ערב".




החלוץ רומלו לוקאקו כבש את שערו השלישי בארבעה משחקים (בפעם הרביעית בחמש העונות האחרונות), אך למרות זאת מאמנו הכריז :"אמרתי לו שהוא יכול לתת הרבה יותר. הוא בן 26 והגיע לכאן בזכות הפוטנציאל שלו. אם נעבוד איתו יחד כמו שצריך הוא יהיה אפילו טוב וחשוב יותר". לוקאקו עצמו אמר:" הקשר שלי עם קונטה חזק מאוד, הוא מאמן שמאוד עוזר לי. בגיל 26 אני זקוק למאמן כזה שנותן לי מוטיבציה בכל יום ועוזר לי. היה לנו חשוב מאוד לנצח אחרי התיקו בליגת האלופות, לפני המשחק נגד לאציו. אני לא רוצה לדבר על אליפות".

 
"איש הבשורות קונטה", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט", "דרבי בסגנון אנגלי הוכרע על ידי ברוזוביץ' ולוקאקו. מילאן שלטה והובסה". גם ב"טוטוספורט" נכתב ברוח דומה עם זרקור על שני השחקנים שהתעמתו השבוע אבל כבשו שערים ברגע הנכון. "המוליכה מתפרעת עם ניצחון רביעית ברציפות". ב"גאזטה דלה ספורט" סיכמו: "אינטר אכלה את מילאן, כל ההימורים של קונטה הוכחו כנכונים, המאמן התגבר על כל הקשיים".
 

מילאן ספגה ביקורת גם ממקור לא צפוי – הפוליטיקאי מתאו סלביני שאמר: "הקבוצה הזו מצחיקה, אולי ג'נראו גאטוסו לא היה אשם. סוסו לא הופיע הרבה זמן, ריקרדו רודריגס נוראי, איפה הקבוצה הזו? אני מוחא כאפיים לקהל, זה הדבר היחיד שנשאר בקבוצה הזו". מעבר לכך, ב"גאזטה דלה ספורט" מתחו ביקורת על קשישטוף פיונק: "הוא הגיע? מישהו ראה אותו?".



שחקני אינטר בטירוף (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)


המאמן מרקו ג'יאמפאולו מעולם לא הפסיד דרבי כמאמן גנואה, אך במילאן הוא לא הצליח לשמור על הסטטיסטיקה אך כן שמר על אופטימיות. ג'יאמפולו אמר: "לאינטר היה יותר ניסיון איתנו. התפרקנו אחרי השער שספגנו. שיחקנו עם הגנה גבוהה והפגנו אומץ". המאמן החמיא לרפאל לאו: "יש לו קצב טוב, הוא מהיר, ברור שהיה לו קשה נגד גודין, אבל הוא אמיץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי