לאציו גברה על פארמה, 2:2 דרמטי בין פיורנטינה לאטאלנטה

פרנק ריברי
פרנק ריברי | Gabriele Maltinti/Getty Images

ריברי הרשית לראשונה באיטליה, אך קבוצתו איבדה יתרון כפול בדקה ה-95 ונשארה במקום האחרון בטבלה. יורנטה כבש צמד ב-1:4 של נאפולי על לצ'ה. דזקו העניק לרומא 3 נקודות יקרות בדקה ה-94. לאציו גברה על פארמה

(גודל טקסט)
לאחר שאינטר ניצחה אתמול (שבת) את הדרבי העירוני נגד מילאן ועלתה למקום הראשון בטבלה, המחזור הרביעי בסרייה A ינעל היום עם שישה משחקים נוספים, כשתחילה ססואולו הביסה 0:3 את ספאל הצנועה וחזרה למסלול הניצחונות. רומא ניצחה את בולוניה בעזרת שער ניצחון יקר של אדין דז'קו בדקה ה-94, כשבמקביל נאפולי לא התקשתה נגד לצ'ה הקטנה וסיימה ב-1:4 קליל. סמפדוריה ניצחה 0:1 את טורינו, פרנק ריברי כבש שער בכורה, אך פיורנטינה איבדה יתרון כפול בדקה ה-05 ונשארה מתחת לקו האדום. במשחק שנעל את המחזור, לאציו התאוששה מההפסד לספאל עם ניצחון על פארמה.


אטאלנטה – פיורנטינה 2:2
הקבוצה מפירנצה התארחה הערב באטאלנטה לאחר התיקו 0:0 נגד יובנטוס, בתקווה להשיג ניצחון ליגה ראשון העונה, וכבר בדקה ה-24, כדור קרן הגיע לפדריקו קייזה שעמד מחוץ לרחבה ושלח בעיטה שטוחה נהדרת מהאוויר היישר לרשת.


בדקה ה-66 הגיע הרגע שהסגולים חיכו לו. כובש השער הראשון פדריקו קייזה פרץ נהדר מהאגף הימני והרים כדור לפרנק ריברי, ששלח בעיטה שטוחה מהאוויר לפינה הרחוקה והכפיל את היתרון ל-0:2. אך לאחר מכן העניינים הסתבכו: הצרפתי הוחלף ובדקה ה-84 יוסיפ איליצ'יץ' צימק בנגיחה. הדרמה המשיכה, ולמרות ששער של מריו פאשליץ' נפסל בעקבות החלטת VAR, בדקה ה-95, טימותי קסטאן השווה את התוצאה והשאיר את פיורנטינה במקום האחרון של הסריה א' עם 2 נקודות בלבד.





לצ'ה – נאפולי 4:1
חניכיו של קרלו אנצ'לוטי המשיכו את ריצתם הטובה, הכוללת ניצחון בשבוע שעבר על אלופת אירופה ליברפול, והיום טיילו נגד לצ'ה הקטנה, השקועה מתחת לקו האדום. פרננדו יורנטה החל את את החגיגה עם שער בדקה ה-28, ואילו לורנצו אינסינייה הכפיל את היתרון מהנקודה הלבנה לקראת הירידה למחצית. פביאן רואיס הספרדי כבש שער יפהפה בדקה ה-52 וקבע 0:3 חד צדדי. לצ'ה הצליחה לצמק ל-3:1 עם שער בפנדל של מרקו מנקוסו, אך את המילה האחרונה אמר יורנטה, שהסתער על כדור חוזר וכבש בקלילות את שערו השני במשחק.




בולוניה – רומא 2:1
הרבה מאוד עצבים היו באצטדיון בבולוניה מצידה של רומא, שנראתה רע מאוד אך השיגה שלוש נקודות יקרות. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, שאופיינה בעיקר בריבוי עבירות וכרטיסים אדומים, אלכסנדר קולארוב הסרבי כבש באומנות מכדור חופשי בפתיחת החצי השני. שער היתרון של הג'לארוסי החזיק בדיוק חמש דקות, עד שניקולה סאנסונה ניגש לנקודה הלבנה, לאחר עבירה מיותרת של קולארוב, וכבש לאל בעיות מול פאו לופס. המשך המשחק היה קרב חפירת של ממש, כאשר בדקה ה-85 ג'יאנלוקה מאנסיני ראה כרטיס אדום ישיר והשאיר את הקבוצה מעיר הבירה בעשרה השחקנים. לאדין דז'קו היו כנראה תכניות אחרות, משום שבדקה ה-94 הוא הצליח לחמוק מההגנה הטובה של בולוניה וכבש שער ניצחון יקר לרומא.




ססואולו – ספאל 0:3
ספאל יצאה למשחק החוץ הקשה באצטדיון "מאפיי" במטרה להמשיך את היכולת הטובה מהמחזור שעבר, בו ניצחה את לאציו לאחר מהפך ענק. על כר הדשא השחקנים בכחול-לבן נראו אנמיים מאוד, ונכנעו להופעה טובה של המארחת. פרנצ'סקו קאפוטו בן ה-32 השלים צמד כבר לפני הירידה למחצית הראשונה, כשכבש בדקה ה-26 ובתוספת הזמן. בפתיחת המחצית השנייה אלפרד דאנקן הגנאי השלים את החגיגה הירוקה והקפיץ את קבוצתו למקום השביעי עם 0:3 מוחץ בסיום.


קאפוטו. השלים צמד כבר במחצית הראשונה (Giuseppe Bellini/Getty Images)
קאפוטו. השלים צמד כבר במחצית הראשונה (Giuseppe Bellini/Getty Images)


לאציו – פארמה 0:2
במשחק שנעל את המחזור, הקבוצה מבירת איטליה התאוששה מההפסד המביך לספאל בשבוע שעבר. שמונה דקות בלבד בתוך המשחק, לואיס אלברטו שלח את צ'ירו אימובילה, שחצה כמעט חצי מגרש וסיים מצוין לקורה הרחוקה בדרך ל-0:1. החלוץ רשם את שערו הרביעי העונה ועלה למקום השני בטבלת המבקיעים. בדקה ה-67, מילינקוביץ'-סאביץ' הקפיץ בצורה נהדרת לאדם מארוסיץ', שהשתלט בתוך הרחבה ושלח את זה פנימה, מה שקבע את תוצאת המשחק. בזכות הניצחון, לאציו קפצה למקום החמישי בטבלה, בעוד פארמה נותרה במקום ה-15.


תוצאה נוספת:
סמפדוריה – טורינו 0:1


שער רביעי העונה. צ'ירו אימובילה (Marco Rosi/Getty Images)
שער רביעי העונה. צ'ירו אימובילה (Marco Rosi/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי