קונטה עשה היסטוריה: "היה לנו לא מעט מזל נגד לאציו"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Emilio Andreoli/Getty Images

מאמן אינטר הפך לראשון שמנצח את כל חמשת מחזורי הפתיחה, אבל הוא מבין שהיכולת צריכה להשתפר: "לא יהיו קיצורי דרך, יש עוד המון עבודה". הנדנוביץ' שהצטיין, ערך את הופעתו ה-300 בקבוצה: "לא מציב לעצמי גבולות"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
אחרי חמישה מחזורים יש עדיין קבוצה מושלמת באיטליה, אינטר גברה אמש (רביעי) 0:1 על לאציו בסן סירו והיא נמצאת בראש הטבלה עם 15 נקודות. אם לא יקרה דבר חריג והנראזורי לא ימעדו נגד נועלת הטבלה סמפדוריה, הכחולים שחורים יארחו את יובנטוס ב'דרבי דה איטליה' מהפסגה.


מי שכמובן זוכה למירב המחמאות הוא אנטוניו קונטה. המאמן האיטלקי אחראי על שינוי הגישה בקבוצה ולאחר הניצחון על הקבוצה מבירת איטליה הפך למאמן הראשון בהיסטוריה של אינטר שניצח את כל חמשת משחקי העונה בסיירה א'.


למרות זאת, היכולת עדיין לא מושלמת וגם אנטוניו קונטה הודה כי את שלוש הנקודות האחרונות קבוצתו צברה עם לא מעט מזל: "לאציו הייתה ראויה לנצח, והיה לנו גם מזל אבל מחצית השנייה שלטנו ושמרנו על היתרון. עדיין יש לנו עוד המון עבודה, לא יהיו קיצורי דרך, אבל אני רואה התקדמות ברורה".



אינטר עדיין מושלמת (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)


מי שהצטיין בהתמודדות היה השוער סמיר הנדנוביץ', הסלובני שערך את הופעתו ה-300 באינטר הציל את קבוצתו עם ארבע עצירות ושמר על שער נקי בפעם ה-110 בכל המסגרות. השוער הוותיק דיבר גם הוא לאחר הניצחון: "רצף הניצחונות חושב, אבל עלינו לתקן את הטעויות שעשינו במשחק ולהתאושש לקראת המשחק ביום שבת נגד סמפדוריה.

על היכולת במשחק: "בכל עונה אני מרגיש טוב יותר, עם השנים אני משתפר ואני לא מציב לעצמי גבולות. המטרה שלי היא כעת להשיג תואר נוסף עם אינטר".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי