היגוואין: "הדלת בפני ריבר פלייט אף פעם לא סגורה"

גונסאלו היגוואין חוגג
גונסאלו היגוואין חוגג | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

החלוץ הארגנטינאי בראיון לאחר פתיחת העונה הטובה: "מרגיש טוב מאוד ביובנטוס". חזרה לארגנטינה: "האופציה תמיד קיימת". רונאלדו: "כיום הוא בוגר יותר ממה שהיה". ההחמצה נגד גרמניה: "נראה קל יותר ממה שהיה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

גונסאלו היגוואין פורח מחדש. החלוץ הארגנטינאי בן ה-31 פתח את העונה ה-12 שלנו בכדורגל האירופאי, וכנגד כל התחזיות נשאר ביובנטוס ומקבל בצדק את הקרדיט מהמאמן איתו הוא עבד הרבה בשנים האחרונות, מאוריציו סארי. "פיפיטה" התראיין היום (חמישי) לרשת "פוקס" ובין היתר דיבר על חזרה אפשרית לריבר פלייט, שיתוף הפעולה עם כריסטיאנו רונאלדו וגמר מונדיאל 2014 בו החמיץ בצורה בלתי נשכחת נגד גרמניה.

החזרה ליובנטוס: "אני מרגיש טוב מאוד כאן. אני מכיר היטב את חבריי לקבוצה, וגם את הצוות המקצועי והרפואי. עזבתי עם זיכרונות טובים ולכן החזרה לכאן הייתה קלה מאוד. המטרה כרגע היא להשתפר בכל שנה".

חזרה אפשרית לריבר פלייט: "כבר אמרתי בעבר, הדלת שלי אף פעם לא סגורה בכל הקשור לריבר. מרסלו גז'ארדו הוא מאמן מצוין ויש לי מערכת יחסים טובה איתו. אבל כרגע אני מרוכז ביובנטוס. יש לי כאן חוזה לעוד שנתיים ואני מרגיש טוב באיטליה. העתיד אינו בטוח וכמו שאמרתי, האופציה של ריבר פלייט קיימת עבורי".

היגוואין במדי ריבר פלייט ב-2005.
היגוואין במדי ריבר פלייט ב-2005. "הדלת אף פעם לא סגורה " (JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images)

נבחרת ארגנטינה: "אחרי המונדיאל בברזיל היה לי קשה להמשיך בנבחרת ובגלל זה החלטתי לפרוש, ואני לא מתחרט על כך. ההחמצה נגד גרמניה באה ממהלך לא צפוי בכלל. עשיתי את הדבר הראשון שעלה לי לראש. אני לא יודע אם הייתי עושה את אותו הדבר היום, אבל מה שבטוח – זה נראה הרבה יותר קל ממה שזה היה באמת".

כריסטיאנו רונאלדו: "שיחקנו ביחד בריאל מדריד, ומאז עברו כמה שנים. מצאתי היום שחקן אחר, עם אישיות בוגרת יותר ובעל משפחה. נהניתי לשחק איתו כבר אז ואני שמח שאנחנו משתפים פעולה שוב".

לאחר הפרישה: "יש לי כמה פרויקטים בראש. אשמח מאוד לפתוח בית ספר לכדורגל עבור ילדים קטנים ולהראות להם מה נאלצתי לסבול כדי להגיע לאיפה שאני נמצא היום. אני יכול לתת להם עצות שיעזרו להם להיות ילדים מנצחים".

היגוואין תופס את הראש לאחר ההחמצה הגדולה.
היגוואין תופס את הראש לאחר ההחמצה הגדולה. "נראה קל יותר ממה שזה היה" (NELSON ALMEIDA/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי