ג'יאמפאולו: "מתנצל עבור האוהדים". מלדיני: "מאמינים בו"

מרקו ג'יאמפאולו
מרקו ג'יאמפאולו | MIGUEL MEDINA/AFP/Getty Images

מילאן רשמה הפסד נוסף נגד טורינו ובתקשורת האיטלקית סימנו את שהאשם: "כשעובדים טוב ולא מספקים תוצאות זה מצער במיוחד". המנהל הטכני התייחס גם הוא למאמן: "הוא האדם הטוב ביותר למועדון"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
על אף בעיות כלכליות והרחקה מהליגה האירופית בקיץ, מילאן האמינה שהיא תוכל העונה על מקום בין ארבע הראשונות במטרה להגיע לליגת האלופות אחרי פגרה של שבע שנים, אך לאחר חמישה מחזורים החלום האירופי נראה רחוק מתמיד כאשר צברה כבר שלושה הפסדים, כולל ה-2:1 הביתי נגד טורינו אמש (חמישי).


בפעם האחרונה שמילאן הפסידה שלוש פעמים בחמשת המחזורים הראשונים הייתה בעונת 2012/13 כשבסופה הצליחה להעפיל לליגת האלופות מהמקום השלישי, אבל נראה שהפעם מדובר במשימה קשה הרבה יותר.


מי שסופג את רוב הביקורות הוא המאמן מרקו ג'יאמפאולו שלא הצליח לשדרג את הסגל שקיבל מג'נארו גאטוסו. למרות זאת המאמן שהגיע מסמפדוריה ממשיך לקבל את הגיבוי מהרוסונרי, המאמן הטכני פאולו מלדיני אמר: "אמנו ואנחנו עדיין מאמינים במאמן. אנחנו מאמינים שמרקו הוא המאמן הטוב ביותר עבור מילאן".




ג'יאמפאולו התייחס גם הוא להפסד: "המשחק היה בשליטה שלנו ולא הצלחנו לסגור אותו, היו לנו הזדמנויות להכפיל ואז המשחק השתנה. ברור שההפסד עושה לנו רע וישפיע על הערכה העצמית שלנו. אני מצטער, כי הקבוצה עובדת טוב וכשזה לא מביא תוצאות זה מצער במיוחד, במיוחד עבור השחקנים והאוהדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי