רונאלדו חוזר להרכב יובנטוס, אינטר רוצה להישאר מושלמת

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images

שבת באיטליה: הכוכב הפורטוגלי החלים מפציעה וצפוי לפתוח בהרכב של מאוריציו סארי נגד ספאל (16:00), היגוואין לצדו בחוד. מוליכת הטבלה תקווה לשמור על הפסגה ולהשיג ניצחון מול סמפדוריה (19:00)

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

משחקי המחזור השישי של הליגה האיטלקית ייפתחו מחר (שבת), כשבמוקד יובנטוס תארח את ספאל בטורינו ואינטר, מוליכת הטבלה תצא למשחק חוץ בגנואה אצל סמפדוריה. קרב קצוות אמיתי בארץ המגף, כששתי המוליכות יפגשו את שתי האחרונות. במשחק נוסף, ססואולו תפגוש את אטאלנטה.

יובנטוס – ספאל (16:00)
אלופת איטליה תפגוש את היריבה מתחתית הטבלה, כשגולת הכותרת של ההתמודדות היא חזרתו של כריסטיאנו רונאלדו להרכב של הגברת הזקנה. הכוכב הפורטוגלי, שנעדר מהניצחון 1:2 על ברשיה באמצע השבוע, התאושש מהפציעה שעבר, חזר לאימונים ויעמוד לרשותו של מאמן הקבוצה מאוריציו סארי. יובנטוס לא צפויה להיתקל בקשיים מול היריבה שנמצאת מתחת לקו האדום ותקווה למעידה של אינטר על מנת להתקרב אליה במעלה הטבלה, או אפילו לעקוף אותה.

מעבר לחזרתו של CR7, לא צפויים שינויים קיצוניים בהרכב של האלופה. מתייס דה ליכט ולאונרדו בונוצ'י צפויים להמשיך להוביל את מרכז ההגנה, בעוד מיראלם פיאניץ', ארון ראמזי וסמי חדרה אמורים לשתף פעולה בקישור. בחלק הקדמי, גונסאלו היגוואין אמור לקבל את הקרדיט לצידו של רונאלדו. החלוץ הארגנטינאי סיפר בראיון באיטליה על שיתוף הפעולה ביניהם: "שיחקנו כבר יחד בריאל מדריד, עברו הרבה שנים מאז ושמחתי למצוא אדם ושחקן בוגר יותר, נדמה שחיי המשפחה השפיעו עליו לטובה. נהניתי מאוד לשחק איתו בעבר ואני שמח שחזרנו לשתף פעולה יחד".

מן העבר השני ניצבת ספאל, שבמאזנה ניצחון אחד בלבד העונה (1:2 על לאציו), כעת היא תקווה לחולל סנסציה בטורינו ולהפתיע את יובה ובכך לטפס מעל הקו האדום.

גונסאלו היגוואין וכריסטיאנו רונאלדו. התאחדו שוב ביובנטוס (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)
גונסאלו היגוואין וכריסטיאנו רונאלדו. התאחדו שוב ביובנטוס (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)

סמפדוריה – אינטר (19:00)
הנראזורי מגיעים למשחק במצב רוח מרומם לאחר שני הניצחונות שהשיגו השבוע, הראשון בדרבי מול מילאן והשני נגד לאציו. כאשר אנטוניו קונטה מונה למאמן בחודש מאי האחרון, מטרתו הייתה להחזיר את הקבוצה לקדמת הבמה של הכדורגל האיטלקי. כבר עכשיו הוא נכנס לספרי ההיסטוריה של המועדון והפך למאמן הראשון של הנראזורי שהשיג מאזן מושלם בחמשת משחקי הפתיחה של העונה.

גם מחר מול סמפדוריה החלשה, הוא צפוי להמשיך עם אותו המערך המוכר שלו 3-5-2, כשדייגו גודין, סטפן דה ורי ומילאן שקריניאר הסלובקי כנראה יפתחו במרכז ההגנה. מרסלו ברוזוביץ' וסטפנו סנסי עתידים לעלות במרכז הקישור, בעוד לאוטרו מרטינס ורומלו לוקאקו יהיו אחראים לספק את השערים מול נועלת הטבלה.

מנגד, סמפדוריה השיגה עד כה שלוש נקודות בלבד והיא עדיין מחפשת ניצחון בכורה העונה. המשימה לעשות זאת מול מוליכת הסרייה א' תהיה קשה במיוחד.  

אנטוניו קונטה. רק חמישה משחקים בליגה וכבר קבע היסטוריה (Emilio Andreoli/Getty Images)
אנטוניו קונטה. רק חמישה משחקים בליגה וכבר קבע היסטוריה (Emilio Andreoli/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי