דיווח באיטליה: מיליארדר צרפתי במשא ומתן לרכישת מילאן

שחקני מילאן
שחקני מילאן | Tullio M. Puglia/Getty Images

הדרך להצלת הרוסונרי? "לה רפובליקה": ברנרד ארנו, הבעלים של המותג האופנתי היוקרתי LVMH, עשוי לרכוש את הקבוצה עד סוף השנה בתמורה ל-960 מיליון יורו. הפנטזייה: החזרת אלגרי שהיה האחרון שהצעיד אותה לאליפות

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

כבר שנים שמילאן, מועדון הפאר האיטלקי, מדשדשת בבינוניות. הקבוצה שזכתה שבע פעמים בליגת האלופות לא משתתפת העונה אפילו לא בליגה האירופית – בשל חוקי הפייר פליי הפיננסי. מאז 2010/11 לא זכתה באליפות וכבר שש עונות  לא העפילה לליגת האלופות. כיום מדורגת מילאן במקום ה-13 בלבד עם שש נקודות לאחר חמישה מחזורים והקהל מיואש בשל פתיחת העונה המאכזבת. ואולם, לפי הדיווחים הבוקר (שבת) בארץ המגף – יש סיבה לאופטימיות.

לפי "לה רפובליקה" האיטלקי, חברת אליוט שמחזיקה כרגע בניהול המועדון מאז יולי 2018 משום שבעליה הסינים הקודמים של הקבוצה, יונהונג לי, נושל מתפקידו עקב אי עמידה בחוב עתק לחברה, מנהלת שיחות למכירת המועדון למיליארד הצרפתי ברנרד ארנו, הבעלים של המותג האופנתי היוקרתי LVMH בתמורה ל-960 מיליון יורו. החברה רצתה לייצב את המועדון כלכלית ואז להעבירו לידיים אחרות.

באליפות האחרונה שלהם זכו הרוסונרי איי שם ב-2010/11. מי שעמד על הקווים הוא מסימיליאנו אלגרי, שנמצא כרגע בשנת שבתון ונמצא בראש סדר העדיפויות לקבלת התפקיד. האם המאמן האיטלקי שעזב את יובנטוס אחרי חמש שנים נפלאות (חמש אליפויות, ארבעה גביעים ושתי העפלות לגמר ליגת האלופות), יהיה זה שיביא את הבשורה? כשאלגרי מועמד לאמן את הקבוצה בעונה הבאה 2020/21.  אלגרי עמד על הקווים בסאן סירו במשך שלוש וחצי שנים, כשמונה ב-2010 ופוטר בינואר 2014, ולזכותו גם זכייה בסופר קאפ האיטלקי ב-2011.


שוב באדום שחור? אלגרי בימיו במילאן (Claudio Villa/Getty Images)

מילאן עצמה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק הקשה נגד פיורנטינה מחר בסאן סירו. בתקשורת האיטלקית נכתב כי המאמן מרקו ג'יאמפאולו זוכה לאמון מצד המועדון אך יחד עם זאת דרושה נקודת מפנה כלשהי והמשחק הקרוב, יחד עם משחק החוץ בגנואה לפני פגרת הנבחרות – יכולים להיות קריטיים. השוער ג'יאנלואיג'י דונארומה אמר: "הוא מאמן נהדר, כולנו איתו. יש לו הרבה רעיונות חדשים והסגל שלנו שונה מהעונה שעברה. לא יכולנו להירדם לאחר ההפסד לטורינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי