אינטר חזרה לפסגה עם 1:3, אלכסיס וכבש והורחק

אלכסיס סאנצ'ס חוגג
אלכסיס סאנצ'ס חוגג | Paolo Rattini/Getty Images

יובנטוס השיגה 0:2 בספאל משערים של רונאלדו ופיאניץ' אך הקבוצה של קונטה שמרה על מאזן מושלם כשניצחה בסמפדוריה. אלכסיס סאנצ'ס כבש שער בכורה והורחק, גם סנסי וגאגליארדיני הבקיעו

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)
המחזור השישי בליגה האיטלקית יצא היום (שבת) לדרך עם שלושה משחקים – תחילה, יובנטוס אירחה את ספאל, ויצאה עם כל שלוש הנקודות והמקום הראשון באופן זמני עם 0:2 חלק. בהמשך: אינטר תנסה לשמור על המאזן המושלם נגד נועלת הטבלה סמפדוריה. אטאלנטה נעלה את הערב עם 1:4 ענק על ססאולו.


סמפדוריה – אינטר 3:1

הקבוצה של אנטוניו קונטה לא נבהלה מהניצחון של יובנטוס ששיחקה לפניה – וחזרה למקום הראשון בטבלה כשהיא שומרת על מאזן מושלם בחלוף שישה מחזורים. הנראזורי הפעילו בליץ נהדר וכבשו פעמיים תוך שתי דקות. בדקה ה-20 הקשר סטפנו סנסי בעט מחוץ לרחבה וכבש את שערו השלישי בליגה. מייד לאחר מכן היה זה הרגע של אלכסיס סאנצ'ס שפתח בהרכב לראשונה במדי אינטר וכבש שער בכורה מקרוב לאחר שסנסי ניסה לבעוט לשער ויצא לו בטעות בישול גדול. אלא שהערב של סאנצ'ס שהחל בצורה נפלאה – הסתיים בצורה קודרת ומהר מהצפוי כשהצ'יליאני הורחק בדקה ה-47 כשספג צהוב שני על התחזות.


 

יאקוב יאנקטו הכניע את סמיר הנדנוביץ' בבעיטה חדה לפינה הרחוקה (55). קונטה הגיב עם חילוף כפול והעלה מהספסל בין היתר את רומלו לוקאקו על חשבונו של לאוטרו מרטינס, והנראזורי חזרו מהר מאוד להוליך שוב ביתרון מבטיח כשרוברטו גאגליארדיני דחק לרשת בדקה ה-60.


אלכסיס סאנצ'ס חוגג שער בכורה באינטר (Paolo Rattini/Getty Images)
 


יובנטוס – ספאל 0:2
כריסטיאנו רונאלדו חזר להרכב הגברת הזקנה נגד ספאל הצנועה, ופתח לצידו של פאולו דיבאלה, כשג'יאנלואיג'י בופון הוצב בין הקורות במשחק הביתי. השליטה על כר הדשא בטורינו הייתה די ברורה משריקת הפתיחה, כאשר השחקנים בשחור-לבן איימו פעם אחר פעם על השער של אטריט ברישה.


על סף הירידה להפסקה אלופת איטליה גם מצאה את שער היתרון החשוב, כשמיראלם פיאניץ', שבוע שני ברציפות, סיפק ביצוע מבריק לאחר שקיבל כדור סמי חדירה ובעט מ-25 מטרים היישר לבין החיבורים. בדקה ה-78 רונאלדו הכפיל עם הראש והבטיח את ניצחון קבוצתו. יובנטוס עלתה למקום הראשון באופן זמני, ובמחזור הבא תפגוש את אינטר של אנטוניו קונטה.


רונאלדו. נגיחה שלו הבטיחה את הניצחון נגד ספאל (ANDREAS SOLARO/AFP/Getty Images)
רונאלדו. נגיחה שלו הבטיחה את הניצחון נגד ספאל (ANDREAS SOLARO/AFP/Getty Images)


תוצאה נוספת
ססואולו – אטאלנטה 4:1


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי