לא מוותרת: יובנטוס ערערה על האליפות מ-2006 שנשללה

שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים | GIULIO NAPOLITANO/AFP/Getty Images

לאחר שהוחלט להעניק את תואר הסרייה A מעונת 2005/06 לאינטר, זכר לפרשת הטיית המשחקים המפורסמת, הגברת הזקנה דורשת מבית הדין להשאיר את אותה עונה ללא אלופה, כל זה שבוע לפני המפגש בין הקבוצות

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

אין בכלל ספק שיובנטוס שולטת ללא עוררין בכדורגל האיטלקי בשנים האחרונות, המתבטאות בשמונה תארי סרייה A רצופים. היום (שני) פורסם כי הגברת הזקנה הגישה ערעור לבית המשפט הפדרלי באיטליה, שקבע לאחרונה כי תואר האליפות לעונת 2005/06, אשר נשלל מיובנטוס, שייך לסגניתה מאותה עונה, אינטר וכל זאת שבוע לפני ששני הצדדים עתידים להיפגש.

כזכור, בשנת 2006 נחשפה באיטליה פרשת ה"קאלציופולי" אשר זיעזעה את כל אירופה, כאשר נמצא שמספר מאמנים ומועדונים העבירו שוחד כספי לארגוני שופטים שונים, שביצעו הטיית משחקים עבור הקבוצות המעורבות. מילאן, לאציו, פיורנטינה ורג'ינה ספגו עונש הפחתת נקודות עצום, אך יותר מכולן חטפה יובנטוס, האלופה לעונת 2004/05 ובעונה שלאחר מכן.

הביאנקונרי הורדו לליגה השנייה באיטליה, וההתאחדות האיטלקית שללה את שני תארי האליפות שזכו. בעוד שהוחלט כי התואר הראשון לא יוענק לאף קבוצה, התואר השני הוענק לנראזורי. על כך ערערה היום אלופת איטליה, שלא דורשת כי התואר יוחזר לה, אלא בדיוק כמו הראשון – לא יהיה משויך לשום קבוצה, ובטח שלא ליריבה המרה ממילאנו.

כשבוע לפני המפגש, הדם החם בין שני המועדונים יצא החוצה (Zhizhao Wu/Getty Images)
כשבוע לפני המפגש, הדם החם בין שני המועדונים יצא החוצה (Zhizhao Wu/Getty Images)

כרגע בטורינו ייאלצו לחכות ולראות מה יחליט בית הדין לגבי הערעור שהוגש אליו, אך כרגע מסתמן כי ה"דרבי ד'איטליה" שעתיד להיערך ביום ראשון הקרוב בסן סירו יהיה רותח מתמיד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי