רונאלדו: "חושב על היום שאחרי הפרישה, מי יודע מה יהיה בעוד שנתיים"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images

הכוכב הפורטוגלי של יובנטוס דיבר על הפרק הבא בחייו: "בכדורגל יש לי יותר שליטה, בעסקים זה יותר קשה, אני תלוי גם באנשים אחרים". אבל הוא עדיין נשמע רעב מתמיד: "הגיל לא משנה, הכל קשור למנטליות"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

האם אנחנו קרובים מתמיד לסופו של עידן? כוכב יובנטוס ונבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו ערך ראיון מיוחד ב'ספורט ביבל' ודיבר על המשך הקריירה שלו שעלולה להסתיים מוקדם מהצפוי. הפורטוגלי אמר: "בחמש השנים האחרונות אני מתחיל לחשוב על עצמי מחוץ לכדורגל ומי יודע מי יקרה בעוד שנה או שנתיים?".

אך עדיין נראה שהוא עדיין מפחד מהיום שאחרי: "בכדורגל יש לי יותר שליטה, בעסקים זה יותר קשה, אני אהיה תלוי באנשים אחרים, אבל זה יהיה מאתגר עבורי. מחוץ לכדורגל אני עדיין לא שם, אני בחור מאוד תחרותי ואני לא אוהב להיות מספר שתיים או שלוש, אני תמיד רוצה להיות מספר אחד ואני עשה זאת".

בנוסף לכך, רונאלדו עדיין נשמע רעב מתמיד: "אני עדיין אוהב כדורגל, אוהב לבדר את המעריצים ואת האנשים שאוהבים, זה לא משנה הגיל, הכל קשור למנטליות".

יש לציין כי רונאלדו מרוויח כיום לא פחות מחוץ למגרש, הפורטוגלי הוא האדם בעל מספר העוקבים הגבוה ביותר באינסטגרם. יתרה מכך הוא הפך לבנאדם השלישי אחרי מייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס שקיבל חוזה לכל החיים מנייקי בשווי מיליארד דולר בשנת 2016.

כריסטיאנו רונאלדו. הפרידה תהיה מוקדם מהצפוי? (OSCAR DEL POZO / Contributor)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי