קונטה: "חייבים לשחק עם אומץ". לוקאקו בספק עד לרגע האחרון

רומלו לוקאקו, אנטוניו קונטה
רומלו לוקאקו, אנטוניו קונטה | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

מאמן אינטר לקראת יובה: "היא מהווה דוגמא, קבעה את הטון באיטליה כבר זמן רב. אנחנו עובדים יום ולילה כדי שהמכונית תגיע ל-200 קמ"ש". החלוץ יהיה בספק עד לרגע האחרון, סאנצ'ס בחוץ. בארלה: "חזקים כמוהם"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
אינטר אמנם נותר המאוכזבת ביום רביעי לאחר שהובילה נגד ברצלונה, נראתה טוב אך נכנעה 2:1, אולם בליגה האיטלקית היא במצב נפלא, מוליכת הטבלה הגאה עם שישה ניצחונות רצופים ורק שני שערי חובה – ההגנה הטובה באיטליה. בארץ המגף מאמינים שהנראזורי יכולים לזכות העונה באליפות ראשונה מאז עונת הטרבל 2009/10. תשובות לכך נקבל מחר ב-20:45 כשאינטר תארח את האלופה יובנטוס בסאן סירו.


הנראזורי בטירוף לקראת המשחק שכן המשחק הוא סולד-אאוט – 76 אלף אוהדים צפויים להגיע כשלפי התקשורת המקומית 20% מהכרטיסים הם מחוץ לאיטליה. אינטר לא ניצחה את יובה בחמשת משחקי הליגה האחרונים ובמגרשה הביתי עשתה זאת רק פעמיים בעשור האחרון – ב2009/10


עבור המאמן אנטוניו קונטה מדובר במשחק מרגש במיוחד שכן מי שהיה כה מזוהה עם יובנטוס כשחקן וגם הוליך אותה לשלוש אליפויות רצופות כמאמן בין 2011 ו-2014 – יפגוש אותה לראשונה מאז. על העצומה של הקהל נגד הכוכב שלו, אמר קונטה: "אני מצטער שהנשיא היה צריך להתערב נגד פעולה וולגרית ונטולת ערכים. לא צריך להתייחס לדברים האלה".



שחקני אינטר חוגגים. מגיעים במאזן מושלם ( Emilio Andreoli / Stringer)


על המשחק: "אני מצפה למשחק בין שתי קבוצות חזקות שמוליכות את הטבלה. את השאיפות והכוח שלנו נראה בהמשך. זה משחק שהרבה ייראו, אנחנו חייבים לשחק עם תשוקה, אומץ והתלהבות. כל משחק חשוב מאוד עבורנו ומהווה צמיחה. גם ההפסד נגד ברצלונה הוא כזה. אני לא אוהב לדבר על שיפוט אבל זה מה שחשבתי ואלה לא היו תירוצים. במחצית השנייה לא תפקנו בניגוד לראשונה".


הרצון להשתפר: "אנחנו רוצים להגיע לרמה מסוימת ועלינו להשתפר. אנחנו עוברים תהליך. אני צריך ללמד את הקבוצה הזו לנצח, אנחנו עובדים יום ולילה כדי להביא את מכונית למהירות של 200 קמ"ש כמה שיותר מהר". התפקיד שלי הוא לעזור לקבוצה להשתפר, יש שחקנים טובים.


על יובנטוס: "מחר נפגוש קבוצה שקבעה את הטון בשמונה השנים האחרונות באיטליה והצליחה גם באירופה. הם מהווים דוגמא. יש לה רעיון ברור, אנחנו מדברים על קבוצה שבסה"כ איבדה נקודות במשחק אחד בליגה. היא כל שנה מתחזקת. הם פתחו פער גדול. אנחנו התחלנו את המירוץ למקם את עצמנו בצמרת".



אנטוניו קונטה מתלונן בקאמפ נואו. "חלק תהליך הצמיחה" (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)
 

רומלו לוקאקו שהחמיץ את המשחק האחרון בשל בעיות שרירים, יהיה בספק עד לרגע האחרון כשבאינטר מחזיקים אצבעות שהחלוץ הבלגי יהיה כשיר. "לוקאקו מתקדם", דווח בגאזטה דלה ספורט אולם הוא ישחק רק אם יהיה כשיר במאת האחוזים מי שיחמיץ את המשחק הוא אלכסיס סאנצ'ס שכבש שער בכורה נגד סמפדוריה אך גם הורחק במהלך הניצחון 1:3.


הקשר ניקולו בארלה הפגין ביטחון בראיון לקראת המשחק: "אנחנו חזקים כמו יובנטוס, ההפסד לברצלונה העיק עלינו, אנחנו שונאים להפסיד. המשחק הזה הוכיח כמה אנחנו חזקים, היינו מעולים 65-70 דקות.. קונטה? הייתי נהרג בשבילו". במועדון חיממו את האווירה בטוויטר עם סרטון קצר על מפגשי העבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי