סארי: "אין פייבוריטית". התלבטות בין דיבאלה להיגוואין

מאוריציו סארי, כריסטיאנו רונאלדו
מאוריציו סארי, כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images

המאמן דיבר לקראת המשחק הגדול נגד אינטר מחר והודיע שלא החליט לגבי החוד: "לא מתעסק בתגובות השחקנים, פוגשים את ההגנה הטובה באיטליה". על הסקודטו: "אסור שהטבלה תשפיע עלינו באוקטובר". אוהדי יובה נגד קונטה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
יובנטוס נראתה נהדר במהלך הניצחון 0:3 על באייר לברקוזן והיא הולכת ומשתפרת תחת הדרכתו של המאמן מאוריציו סארי. אולם, האלופה הנצחית (שמונה אליפויות ברציפות) מדורגת רק במקום השני בליגה. הדרבי ד'איטליה נגד אינטר מחר (20:45) הוא הזדמנות מצוינת עבור הקבוצה להצהרת כוונות וכן לחזור למקומה הטבעי. 


לא רק במאבקים על כר הדשא התעסקו באיטליה השבוע, שכן אוהדי יובנטוס חתמו על עצומה לביטול "הכוכב" של אנטוניו קונטה באיצטדיון הביתי במטרה להעבירו לקלאודיו מרקיזיו שפרש השבוע, כך לפי "טוטוספורט". אלא שנשיא המועדון אנדראה אניילי הטיל וטו על העניין. תואר הכבוד הזה הוענק ל-50 השחקנים והמאמנים שתרמו יותר מכולם להיסטוריה של המועדון. אוהדי הגברת הזקנה לא ראו בעין יפה את בחירתו של קונטה לאמן את היריבה המרה אינטר.


באיטליה משוכנעים כי המאמן מאוריציו סארי ימשיך במערך היהלום עם ארון ראמזי (נח במהלך המשחק האחרון) מתחת לצמד החלוצים גונסאלו היגוואין (יועדף על פני פאולו דיבאלה) וכריסטיאנו רונאלדו. לדיבאלה, אגב, שישה שערים ושלושה בישולים בעשרה משחקי ליגה נגד אינטר. בחלק האחורי יובה תחסר את דנילו, מתיה דה שיליו וג'ורג'יו קייליני הפצועים כך שחואן קוואדראדו יפתח כמגן ימני. גם דוגלאס קוסטה הפצוע ייעדר.





סארי אמר לקראת המשחק: "אני רואה את הרצון הגדול של השחקנים לעשות משחק נהדר. במשחק כזה אין פייבוריטית. אנחנו פוגשים קבוצה חזקה מאוד ומסוכנת מחר, קבוצה שבכושר טוב, זו הרגשה נהדרת לקחת חלק במשחק כזה. אנחנו רוצים להמשיך את ההתקדמות שלנו, אנחנו חוטפים את הכדור יותר מהר".


על ההתקפה: "היגוואין ודיבאלה? "אנחנו צריכים עוד להחליט על כמה דברים, בואו נראה את האימונים עד למשחק.  ברור שמי שישחק יהיה מרוצה, ומי שיהיה בחוץ יכעס, אני רואה בזה משהו חיובי. אני לא צריך לדאוג מהתגובות של השחקנים. הקהל והתקשורת מתעסקים בזה אבל לא אני. לא משנה מי ישחק, אנחנו פוגשים את ההגנה הטובה באיטליה, כל אינטר עושה הגנה ולא רק הרביעייה האחורית".


הסקודטו: " חשוב לנו לשחק טוב מחר, הטבלה כרגע לא רלוונטית. יש עוד 31 משחקים לאחר המשחק מחר. חשוב לנו להמשיך להשתפר, אנחנו רוצים להראות שאנחנו מסוגלים לשחק טוב בסאן סירו. זה אבסורד לדבר על אליפות כרגע. אם הטבלה משפיעה עלינו באוקטובר זה לא טוב, קבוצה שמושפעת מהטבלה בשלב כזה לא יכולה לעשות דברים גדולים".



דיבאלה והיגוואין. נאבקים על המקום לצד רונאלדו (JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images)


על קונטה: "הוא מאמן נהדר, הצלחות שלו גם העונה וגם לאורך הקריירה כמובן – מוכיחים זאת. הוא מראה את זה באינטר. המשחק מחר הוא לא סארי נגד קונטה אלא משחק גדול בין אינטר ויובנטוס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי