"סימפוניה של יובנטוס בסן סירו", קונטה: "אינטר עדיין לא שם"

גונסאלו היגוואין חוגג
גונסאלו היגוואין חוגג | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

ארץ המגף לא רגועה אחרי ה-1:2 של הגברת הזקנה ב"דרבי דה איטליה" ועלייתה למקום הראשון. סארי: "זו עדיין לא יובה המושלמת. העובדה שעקפנו אותם עדיין לא מסמלת כלום". היגוואין: "היינו נחושים מאוד לנצח"

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

"יובנטוס שרה סימפוניה בסן סירו בסיום המשחק נגד אינטר" נכתב בתקשורת האיטלקית, אמש (ראשון) המחזור השביעי בסרייה A הסתיים, כשארץ המגף כולה הפנתה את מבטה לעבר ה"דרבי דה איטליה", המשחק הגדול ביותר שיש לליגה להציע בין אינטר, מוליכת הטבלה בעלת המאזן המושלם, לבין יובנטוס שיכולה לכבש את הפסגה לפני היציאה לפגרת הנבחרות, לעיני 80,000 צופים שדאגו לכך שהאווירה בצפון המדינה תהיה רותחת עוד יותר.

כל כובשי השערים במשחק הגיעו מארגנטינה, כאשר הגברת הזקנה הייתה זו שיצאה עם ידה על העליונה בעזרת שער מאוחר של גונסאלו היגוואין, עשר דקות לפני השריקה האחרונה. בפתיחת המשחק פאולו דיבאלה הפתיע את הנראזורי עם שער מבריק, לאוטרו מרטינס איזן מהנקודה הלבנה.

"הצגנו הרבה אופי ויכולת טובה נגד קבוצה שלא הפסידה עד כה העונה, ובאצטדיון בו האווירה הייתה עוינת מאוד" אמר מאוריציו סארי בסיום המשחק, שהיה רגוע מאוד שלא כהרגלו. "העובדה שעקפנו את אינטר בטבלה לא מסמלת כלום בינתיים".

סארי.
סארי. "זו עדיין לא יובנטוס המושלמת" (Emilio Andreoli/Getty Images)

היגוואין חוגג את שער הניצחון.
היגוואין חוגג את שער הניצחון. "המאמן בחר להשאיר אותי על הספסל. ניסיתי רק לעזורר לקבוצה" (ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images)

"דה ליכט עדיין מנסה להסתגל לצורת המשחק שלנו. הפציעה של ג'ורג'יו קייליני אילצה אותנו לזרז את הכניסה שלו להרכב, אבל אנחנו מדברים על שחקן טוב מאוד. היום לא ראינו את יובנטוס המושלמת, יש לנו עוד מקום לשיפור בשליטה שלנו במגרש ובמשחק הלחץ".

כובש שער הניצחון היגוואין, אשר עלה למשחק כמחליף, אמר בסיום: "היינו נחושים מאוד לנצח. זו הייתה החלטה של המאמן להושיב אותי על הספסל. אני מבחינתי ניסיתי לעזור כמה שיוצר לקבוצה כשנכנסתי ועשיתי זאת. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום לכל המפעלים בהם אנחנו משחקים".

מנגד, פתיחת העונה המושלמת של אינטר ואנטוניו קונטה נמחקה. אם לא מספיק הפסד הבכורה באמצע השבוע הקודם נגד ברצלונה בליגת האלופות, הכחולים-שחורים איבדו אתמול את הפסגה, לפני היציאה לפגרת הנבחרות. "כפי שאמרתי אחרי המשחק נגד ברצלונה, יש לנו עוד מסע ארוך ואין לו קיצורי דרך. יובנטוס היא עדיין רמה אחד מעלינו ואנחנו עדיין לא ברמה שלה" אמר קונטה בסיום.

קונטה.
קונטה. "אנחנו עדיין לא ברמה של יובנטוס" (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

"הצלחנו לנצח שישה משחקים רצופים בפתיחת העונה, וננסה להמשיך את הדהירה פעם נוספת. היינו יכולים לשחק יותר טוב, ויכולנו להבקיע מכמה מצבים כשהיה 1:1. בסוף המשחק הם הציגו את כל הארטילריה שלהם וניצחו. מנקודת המבט שלי, לאינטר יש עוד הרבה עבודה כדי להיות מהטובות בעולם, שלא כמו יובנטוס שכבר נמצאת שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי