בופון: "חזרתי ליובנטוס כדי לזכות בליגת האלופות"

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | Marco Luzzani/Getty Images

השוער הוותיק התראיין עם מינויו לשגריר האו"ם נגד רעב בעולם ואמר: "רק במועדון הזה אקבל את מעמדי כשוער שני". על הסגנון של סארי: "אנחנו אוהבים את זה, שחקנים זקוקים להפתעות". וגם: הסיכוי שישחק שוב בנבחר

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
ג'אנלואיג'י בופון נבחר אתמול לתפקיד שגריר האו"ם נגד רעב בעולם: "אני מקבל את זה בגאווה רבה, אפשר להילחם בערב בעבודת צוות". בראיון מרתק במעמד זה הוא התייחס לאפשרות שישחק שוב במדי הנבחרת, על מאבק האליפות בסרייה א', על השינויים שהנהיג מאוריציו סארי וכמובן דיבר על ליגת האלופות.


כצפוי, השוער האיטלקי ממשיך במרדף אחרי התואר היחיד שחסר לו – ליגת האלופות. בופון אמר: "חזרתי כדי לזכות בתואר, האפשרות לזכות בגביע הקלה על הבחירה שלי לחזור. הבנתי שהמועדון היחיד בו אקבל את האפשרות שאני שוער שני – יובנטוס. אני גאה לחזור לחדר הלבשה עם חברים לקבוצה, לחבק את האוהדים שוב, בחורים שחוויתי איתם כל כך הרבה על המגרש ומחוצה לו".


על מאבק האליפות: "אינטר היא היריבה מספר אחת שלנו ללא ספק, על אף התבוסה במשחק הגדול. אני מכיר את אנטוניו קונטה היטב, הדרך בה הוא מלמד כדורגל ומעביר את הדרך שלו. המשחק בין אינטר ויובה היה מלהיב מאוד, ואנחנו עדיין רחוקים מהשיא שלנו".




השינויים עם מאוריציו סארי: "אני מאמן כדורגל במשך 30 שנה, יש לו רעיונות מאוד ברורים, הוא חווה ולמד הרבה, מהצלחות ומכישלונות. הוא בטוח מאוד בדברים שהוא מעביר לשחקנים. הקבוצה הזו גם מוכנה ללמוד משהו חדש אחרי הפילוסופיה הישנה שלנו. זה משהו שמעולם לא עסקנו בו בעבר ואנחנו אוהבים את זה. שחקנים גדולים זקוקים למוטיבצייה ולהפתעות".


האפשרות שיחזור לנבחרת: "משחק אחרון בכחול? הייתי מקבל את זה בשמחה רק כשאחליט לשחק, זה לא יהיה הגיוני לשחק קודם. רוברטו מנצ'יני תמיד הראה תשומת לב מיוחדת וגישה נהדרת כלפי. אני לא מחפש שהוא יזמן אותי".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי