רונאלדו כבש בניצחון יובנטוס, 3:3 משוגע בין לאציו לאטאלנטה

שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

אלופת איטליה גברה 1:2 על בולוניה, בעזרתו של הפורטוגלי ושער ניצחון של פיאניץ'. הנשרים כבר היו בפיגור 0:3, אך השוו בתוספת הזמן בזכות צמד ובישול של אימובילה. נאפולי ניצחה 0:2 את ורונה בעזרת צמד של מיליק

(גודל טקסט)

לאחר שפגרת הנבחרות הגיעה לסיומה, הליגה האיטלקית חזרה היום (שבת) עם שלושה משחקים מרתקים מהמחזור השמיני, כשתחילה אטאלנטה יצאה לעיר הבירה וסיימה ב-3:3 משוגע נגד לאציו. לאחר מכן, נאפולי גברה 0:2 על ורונה בזכות צמד של ארקדיוש מיליק. בהמשך הערב: יובנטוס תארח את בולוניה. 

יובנטוס – בולוניה 1:2
אחרי שניצחה במחזור הקודם ב"דרבי דה איטליה" את אינטר, יובנטוס אירחה היום את בולוניה במטרה להמשיך את הריצה הטובה. כריסטיאנו רונאלדו, שכבש במהלך הפגרה שער מספר 700 בקריירה, פתח בהרכב של מאוריציו סארי, לצידו של גונסאלו היגוואין. 20 דקות של כדורגל הספיקו לכוכב הפורטוגלי להמשיך את הכושר הטוב, כשביצע מהלך אישי מבריק והעלה את הביאנקונרי ליתרון עם שער מבריק.

האורחת, שהגיעה עם מאמנה סינישה מיכאילוביץ' הנאבק במחלת הסרטן, ידעה לחזור למשחק מהר מאוד כשדנילו הכניע את ג'יאנלואיג'י בופון בדקה ה-26 עם שער נהדר. עשר דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה מיראלם פיאניץ' ניצל הרה בלאגן בהגנה של בולוניה והחזיר את היתרון לגברת הזקנה, שידעה היטב כיצד לשמור עליו עד שריקת הסיום. יובנטוס מדורגת ראשונה עם יתרון של חמש נקודות על פני אינטר, שתשחק מחר נגד ססואולו. בולוניה ירדה למקום ה-12 בטבלה.

ניצחון חמישי ברציפות של הגברת הזקנה (Marco Luzzani/Getty Images)
ניצחון חמישי ברציפות של הגברת הזקנה (Marco Luzzani/Getty Images)

לאציו – אטאלנטה 3:3
הקבוצה מברגאמו התפוצצה לגמרי במחצית הראשונה על יריבתה. אחרי 23 דקות חד צדדיות, לואיס מוריאל הכניע לראשונה את תומאס סטרקושה. חמש דקות לאחר מכן החלוץ הקולומביאני סובב כדור חופשי חמקמק מהפינה של הרחבה, שהשוער האלבני לא קלט בזמן והוציא כדור שני מהרשת. בדקה ה-37 אלחנדרו גומס הצטרף לחגיגה וכבש את השלישי של האורחת, וחתם מחצית חלומית.

במהלך החצי שני הנשרים הראו כי הם לא מוותרים על ההתמודדות. בדקה ה-69 צ'ירו אימובילה סחט פנדל וצימק ל-3:1. דקה לאחר מכן אימובילה מצא את חואקין קוראה והארגנטינאי הפציץ את השער של פיירלואיג'י גוליני, 3:2 בתוך דקה. עמוק בתוך תוספת הזמן, לאציו קיבלה פנדל נוסף אחרי עבירה על אימובילה, והכובש הבכיר של התכולים כפה 3:3 במשחק והשלים את הקאמבק הגדול של קבוצתו.

סימונה אינזאגי. קבוצתו הראתה אופי רב וחזרה מפיגור משולש (Marco Rosi/Getty Images)
סימונה אינזאגי. קבוצתו הראתה אופי רב וחזרה מפיגור משולש (Marco Rosi/Getty Images)

נאפולי – ורונה 0:2
חניכיו של קרלו אנצ'לוטי חזרו מהפגרה עם ניצחון על ורונה בסן פאולו, לאחר שרשמו שתי תוצאות תיקו רצופות לפני משחקי הנבחרות. המשחק נפתח בצורה מאוזנת והקרח נשבר בדקה ה-37, כשפביאן רואיס, שמחוזר על ידי ברצלונה וריאל מדריד בישל לארקדיוש מיליק את שער היתרון. נאפולי המשיכה לשלוט בקצב המשחק והכפילה את היתרון בדקה ה-67. החלוץ הפולני הגיע ראשון לכדור החופשי של לורנצו אינסינייה והשלים צמד נהדר.

בעקבות הניצחון נאפולי מעלה את מאזנה ל-16 נקודות וביום רביעי הקרוב תצא לאוסטריה למשחק מול רד בול זלצבורג במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. מן העבר השני, ורונה נותרה עם תשע נקודות וממוקמת זמנית במקום ה-13. היא תארח במחזור הבא את ססואולו.

אקרדיוש מיליק. צמד גדול לחלוץ הפולני (Francesco Pecoraro/Getty Image)
אקרדיוש מיליק. צמד גדול לחלוץ הפולני (Francesco Pecoraro/Getty Image)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי