באיטליה משבחים: "לוקאקו-קילר", קונטה ממשיך לכעוס

רומלו לוקאקו, אנטוניו קונטה
רומלו לוקאקו, אנטוניו קונטה | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

החלוץ הבלגי הגיע כבר לשבעה שערי ליגה ושיתוף הפעולה עם לאוטרו מצוין, אך למרות שהמאמן קבע שיא חדש באינטר, זועם: "דוחפים את המנוע למקסימום, זה לא יוכל להימשך זמן רב". מארוטה: "רכש בינואר? נראה"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
 אמנם בשני המבחנים הגדולים שלה העונה אינטר של אנטוניו קונטה נכנעה מול יובנטוס וברצלונה, אך הנראזורי ממשיכים להוכיח שכדאי לקחת אותם ברצינות בנוגע למאבק האליפות בסרייה א'. הקבוצה של קונטה חזרה לנצח כשגברה אתמול (שלישי) 1:2 על ברשיה בחוץ והעפילה לפחות זמנית למקום הראשון. המאמן האיטלקי כבר רשם הישג לא רע כשהיה מאמן אינטר הראשון שקבוצתו כובשת בכל 13 משחקיו הראשונים.


בנוגע להתקפה, רק אטלאנטה כבשה יותר שערים מאינטר. מעבר לכך, לראשונה מאז 2012/13 לאינטר יש שני שחקנים שכבשו לפחות חמישה שערי ליגה בשלב הזה. לפני שבע שנים היו אלה דייגו מיליטו ואנטוניו קאסנו. לרומלו לוקאקו יש שבעה שערי ליגה וללאוטרו מרטינס יש חמישה. "גאזטה דלה ספורט" : ירח מלא – לילה בפסגה, שוב בזכות לוקאקו ולאוטרו. "Lukiller" – לוקאקו הקילר, נכתב במשחק מילים יפה ב"קוריירה דלה ספורט" שם הזכירו גם את השוער סמיר הנדונוביץ' שהצטיין. ב"טוטוספורט" נכתב: "קרב ראש בראש" על רקע תמונות של כריסטיאנו רונאלדו ולוקאקו.



קונטה, כהרגלו, לא היה מרוצה והרבה להתלונן. לאו דווקא על המשחק אלא יותר על הסגל הקצר שלו: "אנחנו בראש הטבלה, ניצחנו באמצעות נחישות גדולה, אבל אנחנו דוחפים את המנוע למקסימום וזה לא יוכל להימשך הרבה זמן. אסור לנו לחשוב שמשום שאנחנו במקום הראשון אז הכל בסדר. אני נמצא באינטר כבר ארבעה חודשים ואני מגלה דברים שלא הבנתי ביוני. הקבוצה הזו עומדת בציפיות עד עכשיו ומעבר לכך".




על המשחק: "קשה לנתח את המשחק כי אלה אותם השחקנים כל הזמן. משחק רביעי בתשעה ימים עם אותם שחקנים, כל תוצאה אפשרית ומקובלת. אני יכול רק להודות להם על הרוח שלהם. בחיים לא ראיתי לוח משחקים כזה מפלצתי, אחרי בולוניה ובורוסיה דורטמונד יהיו לנו שבעה משחקים ב-20 ימים עד למנוחה. לוקאקו ולאוטרו משחקים מעולה יחד, הם יודעים לאן ללכת והם חלק חשוב מהקבוצה. עלינו למצוא אלטרנטיבות כדי שהם לא ייפצעו. כל מאמן היה מודאג כמוני".

בפה מארוטה, המנהל המקצועי, התייחס לדבריו של קונטה ואמר: "הדאגות שלו לגיטימיות וזה משותף לכולנו. אנחנו בתהליך צמיחה ועלינו להבין זאת, אנחנו בעידן חדש. יש קשיים, עלינו להתגבר עליהם על אף לוח המשחקים הקשה. אנחנו גאים להשתתף בשלושה מפעלים ורוצים להצליח בכל אחד מהם כמה שאפשר". כשנשאל האם אינטר תבצע רכש בינואר ענה: "נראה מה מציע חלון ההעברות. לעתים רחוקות אפשר לבצע עסקאות טובות, אך נראה מה אנחנו יכולים לעשות".


רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס. ההתקפה עובדת (Marco Luzzani/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי