כריסטיאנו רונאלדו: "ידענו שאנחנו חייבים לנצח אחרי אינטר"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Alessandro Sabattini/Getty Images

CR7 לא הסתיר את שמחתו מהפנדל בתוספת הזמן, שהכריע ב-1:2 של יובנטוס על גנואה והשיב אותם לפסגה: "ניצחון מוצדק". סארי: "בסוף השער הגיע". מוטה נגד צוות השיפוט: "לא מסכים עם ההחלטה, מאוד החמירו איתנו"

קבוצות: גנואה יובנטוס
(גודל טקסט)

רק בדקה ה-96 הצליחה יובנטוס להכריע את ההתמודדות אמש (רביעי) במשחק הביתי מול גנואה, כריסטיאנו רונאלדו עשה זאת בבעיטת עונשין מוצלחת מ-11 מטר כדי לקבוע 1:2, וכעת יש לביאנקונרי יומיים בלבד להתכונן לדרבי שתארח טורינו בשבת בערב.

מאוריציו סארי יצטרך להסתדר בשבת נגדהיריבה העירונית ללא אדריאן ראביו שעלה אתמול מהספסל וספג שני כרטיסים צהובים ואדום תוך 11 דקות, אבל הוא צפוי לקבל בחזרה את מיראלם פיאניץ' וגם את גונסאלו היגוואין שלא שותפו בניצחון הדרמטי, בזכותו שוב עקפו את אינטר והשיבו את פער הנקודה בפסגה לאחר 10 מחזורים.

"במחצית הראשונה לא היינו בקצב שרצינו, פחות טוב ממה שאנחנו רגילים ואפשרנו ליריבה להגיע בקלות לאיזורים מסוכנים, וזו קבוצה טובה מאוד", אמר סארי, גם עשינו טעויות בתנועה ובלחץ, כך שהיה ברור שקשה לנו. במחצית השנייה כבר העלינו את האינטנסיביות ויצרנו המון מצבים, עד שבסוף השער הגיע".

כריסטיאנו רונאלדו הוסיף לדברי מאמנו: "אני מאוד שמח, כי ניצחנו קבוצה עיקשת ומאוד מאורגנת. ניסינו לנצח עד הרגע האחרון ואני שמח שהבקעתי, מאוד מאושר. אני חושב שהיה לחץ ככל שהזמן חלף, אבל רצינו לנצח בכל מחיר – ובסופו של דבר עשינו זאת ועלינו ללמוד מכך. ידענו שעלינו לנצח כי אינטר כבר ניצחה (שיחקה יום קודם) והשגנו ניצחון מוצדק".


כריסטיאנו והביאנקונרי חוגגים את החזרה לפסגה (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

מן העבר השני, מי שלא היה מרוצה כלל הוא המאמן החדש של גנואה, טיאגו מוטה שרשם בכורה מאוד מוצלחת על הקווים בסוף השבוע וגם אתמול היה מרחק דקות ספורות, אפילו פחות מכך, מלשוב עם נקודה ממגרשה של אלופת שמונה השנים האחרונות: "אני חש החמצה אחרי תוצאה כזו, אבל ראיתי קבוצה מאוד טובה משחקת וזה לא קל להיות במשחק בטורינו נגד יובנטוס עד הרגע האחרון. אני לא מסכים עם החלטת השופט ואני יכול לומר שמאוד החמירו איתנו", הוסיף על הפנדל בתוספת הזמן, "אולי לא לקחנו נקודות, אבל הקבוצה אפשרה לי לישון טוב מאוד בלילה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי