הקומישינר של ה-MLS טוען: "איברהימוביץ' חוזר למילאן"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

דון גארבר כבר נפרד מהענק השבדי, שלא צפוי להמשיך בלוס אנג'לס גלאקסי: "בגיל 38 הוא כמעט שבר שיאי שערים בשנתיים שלו בארצות הברית. נהנינו ממנו מאוד, במיוחד כשדיבר על עצמו בגוף שלישי"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

קומישינר ליגת ה-MLS בארצות הברית טען הלילה (בין חמישי לשישי) שזלאטן איברהימוביץ' אכן חוזר לאיטליה, ושהוא יעשה זאת במדי האקסית מילאן. זה לא סוד שהענק השבדי צפוי לעזוב את לוס אנג'לס גלאקסי לאחר כשנה וחצי בהן הוכיח כי לקרוע רשתות הוא יודע גם בגיל 38, אבל אחרי תקופה בה נקשר שמו עם מספר מועדונים, כולל בולוניה של סינישה מיכאילוביץ' שלא הסתירה את ניסיונותיה הכבירים לצרפו, בהחלט ייתכן שהפור נפל וזלאטן יצטרף בינואר לרוסונרי.

כידוע, איברהימוביץ' שיחק שתי עונות במילאן, לפני שעבר לפריז סן ז'רמן ב-2012, ואמנם חזרתו למילאן אינה רשמית, אבל דון גארבר משוכנע שזה רק עניין של זמן: "זלאטן בחור כל כך מעניין, אדם ושחקן שהליגה צריכה כמותו כדי לפרוץ את הגבולות כפי שעשה בזמנו דייויד בקהאם. הוא בן 38 ועדיין בדרך למועדון מהגדולים בעולם כמו מילאן", אמר הקומישינר.

מאז נחת זלאטן בלוס אנג'לס, או כפי שהוא הצהיר בזמנו, "לוס אנג'לס, ברוך הבא לזלאטן איברהימוביץ'", הוא הבקיע 53 שערים, בישל 15 נוספים וכל זה ב-58 הופעות, כך שנבחר, כמובן, לנבחרות השנה ב-2018 וב-2019 על אף שלא הגיע עם הקבוצה להישגים. גארבר, אגב, גם לא שלל שלמרות הכל זלאטן יאריך את חוזהו: "הוא כמעט שבר שיאים בשנתיים שלו בארצות הברית והוא דמות מעניינת מאוד על המגרש ומחוצה לו. מאוד אשמח לראות אותו ממשיך, אבל זה כבר תלוי בגלאקסי. נהנינו ממנו מאוד בארצות הברית, במיוחד כשדיבר על עצמו בגוף שלישי".

בארה"ב הולכים להתגעגע גם למשפטי המחץ שלו (Katharine Lotze/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי