צמד לקאפוטו ב-1:3 של ססואולו על בולוניה, תיקו בין ניס לבורדו

פרנסיסקו קאפוטו
פרנסיסקו קאפוטו | Alessandro Sabattini/Getty Images

סרייה A: החלוץ כיכב (34, 75) והעלה את קבוצתו למקום ה-11, האורחת הסתבכה למרות שער מצמק של אורסוליני (70). גם בוגה (68) כבש. ליגה צרפתית: תיקו מאכזב לפאולו סוזה. ליגה ספרדית: ריאל סוסיאדד נגד לגאנס

(גודל טקסט)
הליגות ברחבי אירופה פותחות הערב (שישי) את המחזור האחרון של השלב הזה של העונה, כשבשבוע הבא תתחיל עוד פגרת נבחרות ואחריה יתחיל מה שאפשר לכנות החלק המרכזי של העונה. באיטליה ססואולו ניצחה 1:3 את בולוניה, בצרפת ניס ובורדו נפרדו בתיקו 1:1 בספרד ריאל סוסיאדד ולגאנס נפרדו בתיקו 1:1 שהעלה את המארחת למקום הראשון באופן זמני.


ססואולו – בולוניה 1:3
קרב מרכז הטבלה באיטליה הפגיש את הקבוצה מהמקום ה-15 עם זו מהמקום ה-13, כששתיהן מנסות לסיים תקופה מאכזבת. פרנצ'סקו קאפוטו היה הראשון לעלות על לוח התוצאות, כשכבש מקרוב בדקה ה-34 לאחר ניסיון מספרת של פיליפ ד'וריצ'יץ'. ז'רמי בוגה (68) הגיע לכדור עומק נהדר והכפיל את התוצאה, לפני שריקרדו אורסוליני החזיר את בולוניה למשחק עם דחיקה בדקה ה-70. זה לא עזר לאורחת, כיוון שכעבור חמש דקות הגיע קאפוטו והשלים צמד.


בסיום היתה זו המארחת שחייכה ואף עלתה למקום ה-11. בולוניה, לעומת זאת, נותרה עם ניצחון אחד בלבד בתשעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ואם לא תיזהר היא תמצא את עצמה נאבקת על הירידה.




ניס – בורדו 1:1
בורדו עצרה בשבוע שעבר כמעט-התדרדרות עם ניצחון על נאנט, ושמרה על מקומה בצמרת הליגה הצרפתית. ניס עצרה בעצמה רצף רע, כשניצחה את ריימס אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון. פייר לס מלו העלה את המארחת ליתרון עם נגיחה נהדרת בדקה ה-27, אבל עם פתיחת המחצית השנייה ג'ימי בריאנד החזיר את הקבוצה מעיר היין למשחק עם פנדל מוצלח. חלוקת הנקודות בסיום לא עזרה לניס, שהיתה יכולה לקפוץ למקום החמישי, ולא לבורדו שעלתה למקום השלישי אך היתה יכולה לצמק את הפער מפריז סן ז'רמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי