מילאן תנסה לקטוע רצף הפסדים נגד יובנטוס, רונאלדו כשיר

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images

הרוסונרי לא ניצחו את הגברת הזקנה בחוץ מאז עונת האליפות ב-2011, הפורטוגלי שהוחלף נגד לוקומוטיב אמור להיות בהרכב במפגש הליגה בין השתיים. דה ליכט צפוי להיעדר, היגוואין יפגוש את האקסית

קבוצות: מילאן יובנטוס
(גודל טקסט)
המשחק המסקרן ביותר במסגרת המחזור ה-12 בליגה האיטלקית ייערך מחר (ראשון), ובו יובנטוס תארח את מילאן באצטדיון אליאנץ. האלופה עדיין לא הפסידה העונה בסריה א', אבל אינטר נושפת בעורפה ולכן אסור לה למעוד נגד הרוסונרי, אחרת היא עלולה לאבד את הפסגה. האורחת ניצחה פעם אחת בלבד בחודש האחרון, נגד ספאל החלשה, אך היא תנסה לנצל את העובדה שיובה לא מפגינה את הדורסנות האופיינית לה בעונה הנוכחית כדי לסחוט ממנה לפחות נקודה.


כריסטיאנו רונאלדו הוחלף במשחק נגד לוקומוטיב מוסקבה ביום רביעי האחרון עקב כאבים בברכו, אך לפי דבריו של מאוריציו סארי, הפורטוגלי צפוי להיות כשיר להתמודדות: "הוא היה אצל הפיזיותרפיסט אתמול וממה שאני יודע אין שום דבר מיוחד, רק כאב קל שקצת מפריע לו במשחק", אמר המאמן במסיבת עיתונאים. מי שנמצא בספק למפגש הוא מתייס דה ליכט, שעדיין לא התאושש מפציעה בקרסול.


גונסאלו היגוואין, שבישל את אחד השערים ב-1:2 של יובטוס במוסקבה, צפוי להמשיך בחוד ויפגוש את האקסית: "מילאן נוטרת טינה כלפיו וגונסאלו צריך את האקסטרה-מוטיבציה הזו כדי להוציא מעצמו את המיטב", אמר סארי על החלוץ שלו, "הוא במצב טוב פיזית ומנטלית ונותן לנו המון העונה". שחקן נוסף שצפוי להיות בהרכב הוא בלז מאטווידי, שנותר על הספסל נגד לוקומוטיב.




בצד של מילאן, סמו קאסטייחו בספק גדול בגלל בעיית שריר, בעוד סוסו יעבור מבחן כשירות בסמוך למשחק לאחר שנעדר מהמשחק האחרון נגד לאציו. אנטה רביץ' צפוי לעלות בחלק הקדמי לצד קשישטוף פיונטק, שלהט אשתקד אך מצא את הרשת שלוש פעמים בלבד העונה.


הרוסונרי ינסו לקטוע רצף של שמונה הפסדים באצטדיונה של יובנטוס, כשהאחרון שבהם היה בעונת האליפות ב-2011 ומי שהבקיע אז את שער הניצחון היה ג'נארו גאטוסו, שאימן את הקבוצה בעונה הקודמת והתפטר מתפקידו לאחר שנכשל בדומה לקודמיו. גם העונה, מילאן מתקשה לחזור לצמרת הסריה א' ולאחר 11 מחזורים ניצבת במקום ה-12 המאכזב, עם ארבעה ניצחונות בלבד.


"אני מצפה מהשחקנים שלי להגיע למשחק גדול שכזה בראש מורם", אמר המאמן סטפאנו פיולי, "אני סומך עליהם, הם יודעים באיזה מצב אנחנו ומאמינים בדרך שלנו. כל משחק מתחיל ב-0:0, אנחנו פוגשים את הקבוצה הכי חזקה באיטליה ואחת הטובות באירופה. לא צברנו הרבה נקודות וזה בדיוק מה שצריך לדרבן אותנו".


פיולי. סומך על שחקניו (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי