באיטליה משוכנעים: זלאטן איברהימוביץ' יחתום בבולוניה

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Gettyimages

אחרי חרושת שמועות כי יחזור למילאן או למנצ'סטר יונייטד, התקשורת בארץ המגף טוענת כי היחסים הטובים בין הכוכב השוודי לבין המאמן סינישה מיכאילוביץ' יגרמו למעברו לקבוצה הקטנה. ההחלטה: ב-10 בדצמבר

(גודל טקסט)

סוגיית עתידו של זלאטן איברהימוביץ', שעוזב את לוס אנג'לס גלאקסי וחושב על חזרה לאירופה, ממשיכה להעסיק את התקשורת באיטליה ובאנגליה – שני היעדים הפיבוריטיים לקלוט לשורותיהם את הפנומן השוודי. אחרי שמילאן הוזכרה כקבוצה הבאה הבטוחה של זלאטן, ב"פוטבול איטליה" מתפרסמים הערב (שלישי) דיווחים לפיהם הוא יעדיף דווקא את בולוניה הקטנה כמועדון הבא שיהנה משירותיו.

חוזהו של איברהימוביץ' בן ה-38 מסתיים בדצמבר, והוא כבר נקשר לחזרה למנצ'סטר יונייטד בנוסף לכמה מועדונים בסרייה A. בין השאר נאפולי הביעה עניין בשוודי, אבל על פי "קוריירה דלו ספורט" בולוניה היא המועמדת הבטוחה. על פי העיתון האיטלקי, מאמן הבולונזים סינישה מיכאילוביץ' יצר קשר עם איברהימוביץ' וקרא לו "ליהנות ולבדר את כל איטליה" באצטדיון ד'לארה. לאיברהימוביץ' יחסים טובים עם המאמן הקרואטי, שבתקופה האחרונה נאבק בלוקמיה.

על פי דיווח נוסף באיטליה, הכוכב השוודי יקבל החלטה ב-10 בדצמבר, שלושה שבועות לפני סיום החוזה שלו. איברהימוביץ' הגיע לגלאקסי במרץ 2018, אחרי כמעט שנתיים במדי מנצ'סטר יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי