דיבאלה על יחסיו עם כריסטיאנו רונאלדו: "חברים שלי טעו"

כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה
כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה | Gettyimages

כוכב יובנטוס וארגנטינה מספר על חדרי הלבשה משותפים עם CR7 וליאו מסי: "אמרו לי שאני משחק עם הטוב ביותר בנבחרת ושגם בקבוצה אפגע כי הגיע השחקן הטוב ביותר, אבל מי לא רוצה ללמוד מהם?". וגם: לקראת אתלטיקו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס תפגוש מחר (שלישי) את אתלטיקו מדריד בקרב גדול במסגרת שלב הבתים בליגת האלופות. רגע לפני, פאולו דיבאלה, חלוץ הביאנקונרי שנמצא בכושר טוב מאוד העונה וכבש שישה שערים בקצת יותר מ-807 דקות – יהיה אחד משחקני המפתח. הארגנטינאי התראיין ל"אל פאיס" ודיבר על יחסיו עם כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי וגם על דייגו סימאונה. לא מעט נכתב על כך שדיבאלה משחק טוב יותר בהעדרו של הפורטוגלי והפרטנר הטוב ביותר עבורו הוא גונסאלו היגוואין.

על הגעתו רונאלדו: "החברים נהגו לומר לי: 'אתה משחק עם הטוב ביותר בנבחרת ועכשיו מביאים את השחקן השני הכי טוב בקבוצה שלך, על חשבונך', ועניתי: 'אתם טועים, זה יתרון עבורי'. אני יכול ללמוד ממנו כל יום. מי לא רוצה ללמוד מהטוב ביותר ולהפיל איתו חומות? שניהם תופעה, שחקנים שנמצאים ברמה או שתיים מעל היתר, התחרות עשתה טוב לשניהם".

יחסיו עם רונאלדו ומסי: "אני בקשר טוב עם רונאלדו, אנחנו מדברים המון ולעתים שיחות ארוכות בלי לשים לב. על הנבחרת, על יובנטוס וגם על דברים שלא קשורים לכדורגל. וכך גם עם מסי. הקשר השתפר מאוד".


דיבאלה ורונאלדו. "חבריי טעו" (Marco BERTORELLO / AFP)

על דייגו סימאונה: "כשהוא משחק בבית הוא משחק בצורה שונה מאוד מכפי שהוא עושה במשחק חוץ. בשנה שעברה, כששיחקנו בספרד – אתלטיקו הייתה טובה מאוד, שיחקה התקפי, ממש לא הגנתי. היא אגרסיבית בכל מגרש, זה כן, קבוצה שנלחמת על כל כדור ותקפה אותנו בלי סוף. הקבוצות שלו מתגוננות היטב, אבל עלינו להתמודד עם זה".

על הנבחרת: "אני צריך לתת יותר,' יש לי ציפיות גבוהות מעצמי. ממה שעשיתי עד עכשיו לא הגיע לי. בנבחרת יש לנו תמיד עומס של שחקני התקפה טובים. עכשיו אני מקווה לכבוש את מקומי מחדש".

יובנטוס החדשה וסגנון המשחק שלו: "יש לסארי דרך אחרת לחלוטין. בשבילי ואולי עבור שאר שחקני ההתקפה זה יותר כיף. אנחנו נוגעים יותר בכדור ומייצרים יותר סיכויים. זה מאפשר לנו לעשות משהו שונה. אתה משחק מהר ותוקף כל הזמן. יש משחקים בהם אנחנו מייצרים 20 הזדמנויות. אין לי לחץ להבקיע שערים, זה חשוב אבל בכדורגל צריך גם ליהנות, לא?"

דיבאלה במדי הנבחרת. "לא הגיע לי לשחק" (מאור אלקסלסי)

הכדורגל ככלי חינוך: "גם כדורגל הוא מחנך, זה אולי לא נראה ככה במבט ראשון, אבל זה בהחלט ככה. הוא מלמד אותך לכבד את חבריך לקבוצה, לעמוד בלוחות זמנים ולשמור על המשמעת. בשבתות היה לי משחק וכמובן שביום שישי היה עליי ללכת לישון מוקדם, לנוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי