איברהימוביץ': "מילאן זה הבית בשבילי, יכול לשחק עד גיל 50"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Valerio Pennicino/Getty Images

השבדי בדרך לקדנציה שנייה ברוסונרי: "יש לי זיכרונות נהדרים מהתקופה שם. רוצה למצוא פרויקט שיעורר בי עניין". קיימים פערים כלכליים בין השחקן למועדון: "נהיה חייבים לפתוח את השיחות מחדש"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

היכן יחתום זלאן איברהימוביץ'?. זו שאלה שמעסיקה הרבה מאוד חובבי כדורגל בעולם ומועדונים שונים, לאחר שהכוכב סיים את חוזהו ב-MLS ועזב את הלוס אנג'לס גלאקסי. שמועות רבות לגבי חזרה לסרייה A פורסמו לאחרונה, והיום (שישי) השבדי דיבר בעיתון ה"גאזטה דלו ספורט" על קדנציה שנייה במילאן: "זה מועדון שנמצא בלב שלי, ובשבילי הוא הבית. יש לי זיכרונות נהדרים מהתקופה שם".

במהלך הראיון, איברהימוביץ' אישר כי הוא והרוסונרי מנהלים מגעים בימים אלו, אך טרם הגיעו להסכמות בשל הדרישות הכלכליות של השחקן, העומדות על כשלושה מיליון יורו עד סוף העונה, סכום אשר המועדון האדום לא מסכים לשלם בשלב זה של המשא ומתן המתנהל: "נהיה חייבים לפתוח את השיחות בינינו מחדש" סיפר השחקן.

"אם יהיה פרויקט חדש שיעורר בי עניין, אני יכול לשחק ברמה שלי גם עד גיל 50" סיכם זלאטן, אשר זוכה להתעניינות גם מצידה של בולוניה. אמש פורסם כי פסלו השחקן במאלמו נשרף על ידי אוהדי הקבוצה המקומית, שלא תמכו בעובדה שכוכב העבר של המועדון הפך לאחד מבעלי היריבה המושבעת, האמרבי.

בדרך לקדנציה שנייה במילאן?
בדרך לקדנציה שנייה במילאן? "זה הבית בשבילי" (Claudio Villa/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי