דיווח: אינטר סירבה לברצלונה לגבי לאוטרו, אך מחפשת חלוץ

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

הארגנטינאי הוזכר כמועמד להצטרף למסי בחוד של אלופת ספרד, אך על פי "גאזטה דלו ספורט" הנראזורי לא הסכימו לשחרר אותו. למרות זאת, הכוכב המבטיח של פארמה וחלוץ ארסנל אובמיאנג כבר הוזכרו כמועמדים

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

אינטר עוברת את אחת מפתיחות העונה הטובות ביותר שלה בעשור האחרון. היא היחידה שמאיימת על מירוץ האליפות של יובנטוס, עומדת בכבוד בבית מוות עם ברצלונה ודורטמונד בליגת האלופות ובאופן כללי מציגה כדורגל נהדר והתקפי. הרבה מהקרדיט שייך לצמד רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס, שיחד כבשו 16 מ-29 השערים של הקבוצה בליגה. לארגנטינאי יש גם חמישה שערים בצ'מפיונס, והוא ללא ספק אחד השחקנים הבולטים ביותר בכדורגל האירופי בתקופה האחרונה.

באופן טבעי, אם כן, הוא מבוקש על ידי מועדונים אחרים לקראת חלון ההעברות המתקרב בינואר. ב"גאזטה דלו ספורט" דווח כי הנראזורי נתנו תשובה שלילית להתעניינות מצד ברצלונה, שעל פי שמועות בתקשורת הספרדית מחפשת חלוץ. המנהל המקצועי של בארסה אריק אבידל חשף ל"מונדו דפורטיבו" שמרטינס נמצא בין רשימת המועמדים הסופיים, אבל אינטר לא מוכנה למשא ומתן על החלוץ שסעיף השחרור שלו עומד על 110 מיליון יורו.

המנהל המקצועי של אינטר ג'וזפה מארוטה אמר: "אני חייב להדגיש שכל השחקנים אצלנו מרוצים ואף אחד לא הביע רצון לעזוב. כל עוד אף שחקן לא מבקש ללכת, אין סיבה שנשחרר אותו". בכך, בעצם, השאיר מארוטה דלת פתוחה לעסקה עתידית, אם מרטינס – שהחוזה שלו באינטר יסתיים רק בעוד שלוש וחצי שנים – ירצה להצטרף לחברו בנבחרת ליונל מסי.

מרטינס ומסי. ישתפו פעולה לא רק בנבחרת? (MAURO PIMENTEL/AFP via Getty Images)
מרטינס ומסי. ישתפו פעולה לא רק בנבחרת? (MAURO PIMENTEL/AFP via Getty Images)

מצד שני, טוען "גאזטה", אינטר כבר החלה בחיפושים אחרי חלוץ נוסף. השם הראשון ברשימה הוא דיאן קולוסבסקי, שכבש עד כה שלושה שערים במדי פארמה. השבדי בן ה-19 מסיים את חוזהו ביוני הקרוב, מה שפותח עבור כל קבוצה את האפשרות להחתים אותו מראש כבר בינואר. מחירו צפוי לעמוד על 40 מיליון יורו. קולוסבסקי מתפקד יותר כקשר התקפי, ואם אינטר תרצה חלוץ 9 טבעי היא צפויה לבדוק את אופציית פייר אמריק אובמיאנג מארסנל. החלוץ הגבוני כבש מתחילת העונה 10 שערים והתותחנים לא צפויים לוותר עליו בקלות, אבל ייתכן שחילופי הכוחות בעמדת המאמן יביאו לשינוי בעמדה ואולי שמות חדשים יגיעו לאמירויות – מה שיאפשר את שחרורו של אובמיאנג שרכישתו צפויה לעלות לאינטר כפול מקולוסבסקי.

אינטר תפגוש מחר (ראשון) את ספאל ותארח בהמשך השבוע את רומא, לפני שבשלישי בעוד שבוע וחצי תגיע לסן סירו ברצלונה עצמה מולה יהיו חייבים הנראזורי להשיג ניצחון כדי להבטיח את הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי