סארי: "שיחקנו בלי שכל". קונטה רומז לצירופו של וידאל?

מאוריציו סארי, כריסטיאנו רונאלדו
מאוריציו סארי, כריסטיאנו רונאלדו | Pier Marco Tacca Getty Images

מאמן יובה התאכזב לאחר איבוד הנקודות: "לא היינו בפוקוס, עשינו שגיאות קשות" והסביר מדוע לא המשיך לשחק עם דיבאלה, היגואין ורונאלדו. אינטר שוברת שיאי מועדון, קונטה גאה. וגם": הפיקנטריה בין בופון וטורטי

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)
דווקא לאחר הניצחון הגדול 0:1 על אתלטיקו מדריד בליגת האלופות ודווקא נגד יריבה מהתחתית הגיע פאנצ'ר גדול של יובנטוס שהסתפקה רק בתיקו 2:2 נגד ססואלו. הביאנקונרי אמנם עדיין ללא הפסד העונה בסרייה א' אך איבדו את הפסגה לראשונה מאז המחזור השביעי. למשך כמעט חצי שעה שיחקה יובה עם השלישייה ההתקפית פאולו דיבאלה-גונסאלו היגוואין-כריסטיאנו רונאלדו אך גם זה לא עזר. הפורטוגלי יתנחם בפנדל המוצלח שלו במה שהיה שערו הראשון מזה כחודש.


סיפור פיקנטרי במיוחד היה בין הקורות. סטפנו טורטי בן ה-18 ערך את הופעת הבכורה שלו בסרייה א' לאור מכת הפציעות של ססואלו. ימים ספורים לפני שנולד (21 בספטמבר 2001), ג'אנאלואיג'י בופון כבר הספיק לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי יובנטוס. לבופון, אגב, חסרים שלושה משחקים בלבד כדי לעקוף את פאולו מאלדיני ולהפוך לשיאן ההופעות בליגה האיטלקית בכל הזמנים.


מה שבטוח – ארץ המגף בטירוף. "ההשתלטות המטורפת", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט" על רקע תמונה של אנטוניו קונטה. "'אל טורו' (לאוטרו מרטינס), בהשראת לוקאקו, ואינטר עושים קפיצת מדרגה ומדגישים את העבודה המטורפת של קונטה". "ממש כמו בסרט – בופון טעה וטורטי בן ה-18 הדף הכל". "קונטה הולך על 102", נכתב ב"טוטוספורט" שם צוין כי אינטר נמצאת בקצב צבירת הנקודות כמו בעונה ההיסטורית של הביאנקונרי עם המאמן הזה".




מאוריציו סארי אמר: "דיברתי עם הקבוצה חצי דקה לאחר המשחק. זה לא היה משחק שלילי אבל אפשרנו להם יותר מדי חללים, איבדנו כדורים קלים ולא השתמשנו במוח שלנו. זה השתפר במחצית השנייה אבל לפניכן לא היינו בפוקוס. עשינו שגיאות קשות. הקבוצה המשיכה להגיב וזה מנחם אותי שהיינו יכולין לנצח אפילו. השער השני שספגנו הגיע לאחר סדרה איומה של שגיאות".


על החילוף שביצע
: "זה נכון שהיינו מסוכנים עם שלושה חלוצים, הצלחנו ליצור הזדמנויות אך ברגע שססואלו הצליחה להעביר את הכדור קדימה – אפשר לומר שנאבקנו יותר מדי והפיתרון היחידי היה להחזיר את השליטה עם הכנסתו של ארון ראמזי".


בינתיים, אינטר, שניצחה 1:2 את ספאל, ניצבת במקום הראשון וממשיכה לשבור שיאים. לראשונה בתולדותיה הנראזורי ניצחו ב-12 מ-14 מחזורי הליגה הראשונים. כמו כן, כמעט 20 שנה (מאז 2001/02) שלא היו לה שני שחקנים שכבשו לפחות שמונה שערי ליגה בשלב הזה של העונה. היום מדובר בלאוטרו מרטינס ורומלו לוקאקו, ואז היו אלה כריסטיאן ויירי ומוחמד קלון.


לאוטרו מרטינס ורומלו לוקאקו. הצמד החם באיטליה ( Claudio Villa – Inter / Contributor)


אפילו קונטה הרשה לעצמו לחייך: "אינטר במקום הראשון, איזו גאווה. אנחנו עובדים קשה מהיום הראשון שלי כאן כדי להיות קבוצה מעצבנת, הדרך שלנו נהדרת. ההתלהבות החיובית הזו חייבת לדרבן אותנו להשתפר. זה חשוב שניצלנו את איבוד הנקודות של יובה. מצד שני, אסור להסתכל על אחרים. חייבים להמשיך לצמוח. לאוטרו גדול, הוא מחפש כל הזמן להבקיע וקרוב לשער אבל תמיד הייתי ברור עם שחקני ההתקפה שלי – הם עובדים בשירות הקבוצה. לוקאקו אמנם לא הבקיע אך עשה כל כך הרבה. הם צעירים והם עוד ישתפרו, הם חייבים לשמור על הרצון הזה. זה נכון שאני משתמש בשיטת המקל והגזר".


מאז פתיחת העונה המאמן נוהג לדבר על הסגל הקצר וקורץ לעבר חלון ההעברות בינואר, כעת הוא נשמע מפויס יותר: "זה לא הוגן לדבר על זה, זה יהיה חוסר כבוד לשחקנים שלי. אבל זה נכון שאנחנו חסרים בעמדות מסוימות. השחקנים הגיבו למה שקרה". כשנשאל על ארתורו וידאל אמר: "אימנתי אותו כשהוא עוד לא היה כזה וידאל. הוא תמיד נתן הכל עבורי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי