דיווח: יובנטוס הגישה הצעה לרכישת ארלינג הולאנד

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד במדי רד בול זלצבורג | STRINGER/KRUGFOTO/AFP via Getty Images

בארץ המגף פורסם שהגברת הזקנה היא הראשונה שפנתה רשמית לסוכן מינו ראיולה בניסיון לצרף את הנורבגי בן ה-19 של זלצבורג. הוא עשוי לעבור רק בתום העונה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

האם זו ההצעה הרשמית הראשונה שהוגשה על הכוכב הבא בכדורגל האירופי, ארלינג הולאנד? לפי ה"קוריירה דלו ספורט האיטלקי", יובנטוס היא הקבוצה הראשונה שעשתה צעד בנדון במטרה לצרף את הנורבגי בן ה-19 של רד בול זלצבורג.

מספר ימים לאחר שנחשף שהוא יוכל להשתחרר תמורת 20 מיליון יורו, סעיף שחרור שנקוב בחוזהו בשורות אלופת אוסטריה, באיטליה נטען כי "הגברת הזקנה" הציעה לסוכנו, מינו ראיולה, 30 מיליון יורו עבור צירופו – סכום שכולל את העמלות שדורש סוכן העל שלא פעם נטען כי העמלות שהוא דורש מהוות מכשול בדרך לעסקה. אלופת איטליה גם מוכנה לדחות את העסקה לסוף העונה, כך שהוא יצטרף רק בתחילת הקיץ.

בכל הנוגע לשכר, יובנטוס מציעה לחלוץ שכבש העונה 28 שערים בכל המסגרות (16 בליגה, 4 בגביע ו-8 בליגת האלופות) שלושה מיליון יורו לעונה לפני בונוסים. לפי הידיעה, יובנטוס רוצה מאוד לזכות בליגת האלופות ומבינה שעליה לצרף שחקנים מוכחים, אולם גם צעירים מבטחים ישרתו אותה לטווח הארוך, בייחוד לאור העובדה שגונסאלו היגוואין מסיים את חוזהו בעוד שנתיים ומריו מנדז'וקיץ' צפוי לעזוב בינואר או לכל המאוחר בתום העונה. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי