זלאטן לא יגיע לבולוניה. דיווח: הודיע לחבריו כי בחר במילאן

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Harry How/Getty Images

המנהל המקצועי של הקבוצה הודיע: "הגשנו בפניו הצעה כלכלית יפה אך הוא חושב על אתגר מקצועי טוב יותר עבורו". לפי "גאזטה דלה ספורט", הרוסונרי מעוניינים בחוזה לחצי עונה עם אופצייה לשנה נוספת. ומה עם נאפולי?

(גודל טקסט)

 לאחר מחזור אמצע השבוע בעוד שמונה ימים, הליגה האיטלקית תצא לפגרת החורף. כשתחזור בתחילת 2020 היא צפויה לקבל כוכב חדש: זלאטן איברהימוביץ', שכבר זכה בשש אליפויות בסרייה א' (כולל השתיים במדי יובנטוס) החלוץ בן ה-38 עדיין לא פיזר את הערפל ולא הודיע לאיזה קבוצה יצטרף. לפי דיווח ב"גאזטה דלה ספורט" הוא בחר במילאן וישנן שמועות על נאפולי. מה שבטוח: בבלוניה הוא לא ישחק.

המנהל המקצועי של בולוניה, וולטר סבטיני, הודיע אתמול: "איברהימוביץ' לא יגיע לבולוניה. הגשנו בפניו הצעה יפה, אך הוא עשה את הבחירה שלו שמבחינתו היא טובה יותר מקצועית. כנראה שהיינו ליד השולחן ותו לא. לזלאטן יש מערכת יחסים מיוחדת עם סינסיה מיכאלוביץ'. אני רוצה להדגיש שזה לא עניין של כסף. אם זו הייתה שאלה כלכלית, הבעלים שלנו היה יושב איתו שוב ברוח תחרותית מאוד ועושה מאמץ גדול".

כאמור, לפי "גאזטה דלה ספורט", איברהימוביץ' הודיע לחבריו כי בחר במילאן אך הוא שומר על פרופיל נמוך, לאחר שלפני שבוע אמר שיגיע לקבוצה שחייבת לחזור להיות אימפריה. כרגע יש מחלוקת על החוזה. החלוץ לא מרוצה מההצעה הראשונה של מילאן העומדת על שני מיליון יורו עד לתום העונה הנוכחית וארבעה לעונה הבאה. החוזה שהוצע לו הוא חצי שנה עם אופצייה לעוד עונה. המועדון, מנגד, משוכנע שהגיש הצעה אטרקטיבית ורצינית ועשו את המקסימום.

זלאטן חוגג בדרבי. יסכים להצעה של הרוסונרי? ( GIUSEPPE CACACE/AFP/GettyImage)

אפשרות נוספת העומדת בפני זלאטן היא להצטרף לנאפולי בה לא שיחק מעולם. נכתב כי הנשיא אאורליו דה לורנטיס הבטיח לזלאטן שיהיה מוביל המהפכה אותה הוא מתכנן בקבוצה עם שחרורם האפשרי של חוסה קאייחון ודריס מרטנס שמסיימים חוזה בסיום העונה. היחסים בין המאמן קרלו אנצ'לוטי וזלאטן הם נפלאים, אלא שלפי דיווחים המאמן הודיע לקבוצה שהוא יתפטר לאחר המשחק הערב (שלישי) נגד גנק.

אנצ'לוטי עצמו נשאל לגבי זלאטן במסיבת העיתונאים אתמול והתחמק: "לא דיברתי עם איברה היום (שני) אבל עשיתי את זה אתמול (ראשון) בערב. הוא אמר לי שהוא נמצא בלוס אנג'לס כרגע, מרגיש טוב ונהנה מתנאי מזג האוויר המושלמים". מינו ראיולה, סוכנו של השחקן, צחק על השאלה האם הוא עשוי לפרוש: "זה נראה מאוד לא סביר".

זלאטן עם אנצ'לוטי. איחוד מחודש בנאפולי? (LIONEL BONAVENTURE/AFP/GettyImages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי