Sport1 Banner

רונאלדו כיכב עם צמד. אינטר חזרה לפסגה לאחר 1:1 בפיורנטינה

בורחה ואלרו
בורחה ואלרו | Gabriele Maltinti/Getty Images

יובנטוס גברה 1:3 על אודינזה, הפורטוגלי בלט עם צמד, בונוצ'י הוסיף נגיחה. הנראזורי איבדו שתי נקודות בדקה ה-90, אך נותרו במקום הראשון. ואלרו כבש מול האקסית, ולאחוביץ' איזן. רומא גברה על ספאל

(גודל טקסט)

יום המשחקים של המחזור ה-18 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים נוספים – כשבמוקד הייתה יובנטוס, שגברה 1:3 בביתה על אודינזה. לאחר מכן אינטר שבה למקום הראשון, אך סיימה ב-1:1 מאכזב בפיורנטינה. אטאלנטה הפסידה בהפתעה אצל בולוניה, מילאן לא הצליחה למצוא את השער ב-0:0 עם ססואולו ורומא השיגה 1:3 ביתי על ספאל. עוד לפני כן, טורינו הפסידה נקודה יקרה עם 3:3 דרמטי.

פיורנטינה – אינטר 1:1
אחרי הניצחון הגדול של יובנטוס על אודינזה, שוב כל הלחץ הופנה על ידי אינטר שהייתה חייבת לנצח בפירנצה כדי לשוב למקום הראשון פעם נוספת. כבר בדקה השמינית מרצלו ברוזוביץ' מצא את בורחה ואלרו עם כדור עומק נפלא והספרדי בקור רוח חלף על פני ניקולה מילנקוביץ' והפציץ מקרוב את שערו הראשון העונה. אינטר הייתה בטוחה שהניצחון בכיס שלה, אך דווקא פיורנטינה אמרה את המילה האחרונה עם שער נפלא של ולאחוביץ' הסרבי, שהעניק לאורחת נקודה ראשונה אחרי חמישה משחקים. בזכות הנקודה אינטר שבה למקום הראשון, אך בינה לבין יובנטוס מפריד הפרש שערים בלבד, ומאבק האליפות הולך להיות חם יותר ויותר ככל שהעונה מתקדמת.

יובנטוס – אודינזה 1:3
אלופת איטליה הצליחה לפחות זמנית לטפס למקום הראשון בזכות יום נהדר של כריסטיאנו רונאלדו. עוד לפני שריקת הפתיחה, ב-11 של מאוריציו סארי ניתן היה למצוא לראשונה את העונה את גונסאלו היגוואין, פאולו דיבאלה ורונאלדו ביחד, חיבור שהוכיח את עצמו מהר מאוד.

זה התחיל כבר בדקה התשיעית של המשחק, כאשר דיבאלה עצמו בישל לכוכב הפורטוגלי את שער היתרון של הביאנקונרי. בדקה ה-37 זה היה תורו של היגוואין לבשל ל-CR7, שברח משני שחקני הגנה והשלים צמד חשוב. על סף הירידה להפסקה הקפטן לאונרדו בונוצ'י נגח את השלישי של הגברת הזקנה. המקומיים שלטו לגמרי גם במחצית השנייה, אך ספגו שער מצמק עמוק בתוך תוספת הזמן מרגלו של איגנסיו פוסטו, שלא שינה הרבה.


רונאלדו חוגג. הפורטוגלי הגיע לתשעה שערי ליגה העונה (Chris Ricco/Getty Images)

רומא – ספאל 1:3

אחרי שספגה משון וייסמן והעפילה לשלב הבא בליגה האירופית, רומא העפילה זמנית למקום הרביעי עם ניצחון ליגה שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. הקבוצה מבירת איטליה נקלעה לפיגור (44) אחרי פנדל מוצלח של אנדראה פטאניי, אך לורנצו פלגריני (53), דייגו פרוטי (65, פנדל) והנריק מחיטריאן (83) הורידו את מפלס הלחץ באולימפיקו וסידרו מהפך רגע לפני משחק החוץ מול פיורנטינה במחזור הבא (שישי ב-21:45). ספאל, שחלמה על סנסציה, רשמה הפסד ליגה שלישי ברציפות ונותרה במקום האחרון עם תשע נקודות בלבד.

בולוניה – אטאלנטה 1:2

למרות שהעפילה לשלב שמינית גמר ליגת האלופות במהלך השבוע שעבר, בליגה המקומית אטאלנטה מעדה היום בגדול אצל בולוניה. כבר בדקה ה-12 של המשחק הקבוצה מברגאמו הוציאה כדור מהרשת כשרודריגו פאלאסיו היה במקום הנכון לכדור חוזר ושבר מהר מאוד את הקרח בהתמודדות. היתרון של המקומיים הוכפל בדקה ה-53 עם נגיחה אדירה של אנדראה פולי. הקבוצה של ג'יאן פיירו גאספריני הצליחה רק לצמק ל-2:1 בעזרת שער של רוסלן מלינובסקי, זאת למרות שבולוניה נותרה בעשרה שחקנים לקראת הדקה התשעים לאחר כרטיס אדום שספג דנילו הברזילאי.


ניצחון חשוב מאוד לבולוניה (Mario Carlini / Iguana Press/Getty Images)

מילאן – ססואולו 0:0
על אף שני הניצחונות האחרונים בסרייה A, מילאן של סטפנו פיולי רשמה היום משחק מאכזב מאוד בסן סירו, וסיימה בתיקו מאופס נגד ססואולו, ובכך נותרה במקום העשירי בטבלה. על כר הדשא, הרוסונרי היו מסוכנים יותר, הרבה בזכות החוד ההתקפי שהורכב מקשישטוף פיונטק, סוסו והקאן צ'להאנולו, אך כל השלושה לא היו מספיק מדויקים.


לא צלח בפעולה האחרונה. פיונטק (Marco Luzzani/Getty Images)

ורונה – טורינו 3:3
יום המשחקים נפתח עם משחק משוגע בביתה של ורונה, שגילתה אופי רב נגד טורינו של וולטר מצארי, חזרה מפיגור של שלושה שערים ולקחה נקודה יקרה. תחילה, המחצית הראשונה הייתה בשליטה כמעט מוחלטת של האורחת, שגם עלתה ליתרון משער נפלא של כריסטיאן אנסלדי בדקה ה-36, אך סיפור המשחק התרחש למעשה במהלך החצי השני.

בדקה ה-55 אלחנדרו ברנגר הכפיל את היתרון של טורינו עם שער יפהפה משל עצמו, וחמש דקות לאחר מכן אנסלדי השלים צמד וקבע 0:3 מוחץ לקבוצה בלבן. אך כאן בדיוק שחקני המארחת התעלו על עצמם והחלו בקאמבק – זה התחיל עם פנדל מוצלח של גיאמפאולו פאציני בדקה ה-69, המשיך עם בעיטה בסיבוב של ואלריו ורה בדקה ה-76, ולבסוף, זה היה מריוש סטפינסקי הפולני, שעמד במקום הנכון למסירה נהדרת של דוידה פראוני וקבע 3:3 דרמטי.



עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי