גנב את ההצגה: רונאלדו כבש שער יוצא דופן שהעלה את יובה לפסגה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Paolo Rattini/Getty Images

בזמן הקלאסיקו, הפורטוגלי זינק לגובה לא אנושי וקבע 1:2 מדהים על סמפדוריה עם נגיחה נדירה. דיאבלה הבקיע ראשון, קפרארי איזן זמנית ובופון השתווה למאלדיני. אינטר תוכל לחזור למקום הראשון נגד גנואה בשבת

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 של הליגה האיטלקית נפתח הערב (רביעי) עם משחק אחד מוקדם. יובנטוס התארחה אצל סמפדוריה ושבה באופן זמני לפסגה עם ניצחון 1:2. עוד הערב: ססואולו גברה 0:2 בחוץ על ברשיה במשחק השלמה מהמחזור השביעי.

סמפדוריה – יובנטוס 2:1
לאחר שאינטר איבדה נקודות יקרות נגד פיורנטינה בדקה ה-90, יובנטוס ידעה שניצחון על קבוצת התחתית באצטדיון לואיג'י פראריס ישיב אותה לפסגה ויעלה את מפלס הלחץ במחנה הכחול שחור.

האורחת עלתה ליתרון כבר אחרי 19 דקות, אלכס סנדרו מצא את פאולו דיבאלה עם כדור על מגש והארגנטינאי כבש שער נפלא בנגיעה מהאוויר מזווית קשה. סמפדוריה שנלחמת על חייה לא ויתרה כל כך בקלות – ג'אנלוקה קפרארי ניצל ערבוביה בהגנת יובה והכניע את ג'אנלואיג'י בופון, שהשוותה לפאולו מלדיני בטבלת ההופעות בסרייה א', עם בעיטה על סף החרבה.

אך המילה האחרונה הייתה שייכת לכוכב הליגה כריסטיאנו רונאלדו. בדקה ה-45 אלכס סנדרו הגביה שוב מצד שמאל והפורטוגלי פשוט זינק לגובה לא אנושי וכבש בנגיחה אדירה שהחזירה את היתרון של יובנטוס שנשמר עד הסיום. ג'אנלוקה קפרארי שכבש לזכות סמפדוריה הורחק בצהוב שני בדקה ה-90.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי