התוכנית של יובנטוס לחורף: ארלינג הולאנד ופול פוגבה

פול פוגבה
פול פוגבה | Dan Istitene/Getty Images

האלופה שנראתה רע נגד לאציו עשויה להיות פעילה מאוד בינואר. הגברת הזקנה נמצאת במו"מ מתקדם עם חלוץ זלצבורג והציעה עבורו 30 מיליון יורו. סארי משוכנע שרק עם הצרפתי בקישור תוכל הקבוצה לשחק עם שלושה חלוצים

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס אלופת איטליה יצאה לפגרת הנבחרות בטעם מר כשנכנעה 3:1 ללאציו בסופר קאפ האיטלקי ונראתה חסרת אונים. הביאנקונרי אמנם נמצאים בשוויון נקודות עם המוליכה אינטר אלא שהקבוצה של מאוריציו סארי לא מרשימה העונה ומעבר לכך זו הייתה מפלה שנייה שלה נגד לאציו, אחת הטוענות לכתר, בתוך 11 ימים. בארץ המגף בטוחים שיובה תשתדרג בינואר – ובגדול. שני שמות גדולים שנמצאים על הפרק הם ארלינג הולאנד ופול פוגבה.

ב"קוריירה דלה ספורט" ו"טוטוספורט", שניים מהעיתונים הגדולים באיטליה, נכתב כי יובה הגישה הצעה של 30 מיליון יורו על החלוץ הלוהט של רד בול זלצבורג ורוצה לבצע מחטף מהיר. המשא ומתן עצמו ימשיך. "סארי, הולאנד מגיע!", נכתב ב"קוריירה", בעוד ב"טוטוספורט" נכתב שיש אפילו משא ומתן מתקדם. "הולאנד, הנה אנחנו באים". החלוץ הצעיר בן ה-20 כבש העונה 28 שערים ב-22 הופעות ובלט בעיקר בשלב הבתים בליגת האלופות כשתרם שמונה שערים, כשהוא כובש בכל חמשת המשחקים הראשונים.

גם מנצ'סטר יונייטד נמצאת חזק במירוץ לצרף את החלוץ אך ביובה בטוחים כי הפרויקט הספורטיבי שלהם מרשים יותר מה שייאפשר להם לגבור על יונייטד על אף ההצעה הכלכלית הנדיבה של האנגלים וכן נסיונותיו של אולה גונאר סולשיאר לשכנעו לחתום. מעבר לכך יובה נמצאת ביחסים טובים יותר עם סוכנו מינו ראיולה זאת בניגוד למנצ'סטר יונייטד. לאחרונה דווח כי לחלוץ יש פירצה בחוזה שכן הוא יכול להשתחרר בינואר בסכום נמוך והסעיף תקף לחלון ההעברות בחורף בלבד.


הולאנדץ המחטף של יובה? ( STRINGER / Contributor)

מעבר לכך, החלום הגדול נשאר פול פוגבה, כך לפחות לפי "טוטוספורט". הקשר הצרפתי, שטרם שיחק במדי מנצ'סטר יונייטד מאז סוף חודש ספטמבר. פוגבה מאס ביונייטד ורוצה לשוב לאקסית במדיה הצליח להראות את מלוא הפוטנציאל שלו. האיטלקים רוצים לצרפו מייד ולא לתת לריאל מדריד או פריז סן ז'רמן אפשרות לעשות זאת בקיץ. ההצעה של יובה צפויה לעמוד על 60 מיליון יורו בנוספת לקשר אמרה צ'אן שזועם על מעמדו ולא נרשם בסגל של האיטלקים לליגת האלופות. נכתב שסארי רוצה לנסות להמשיך עם הטריו ההתקפי שלו שכולל את פאולו דיבאלה, גונסאלו היגוואין וכריסטיאנו רונאלדו, והוא נחוץ לנוכחות גדולה יותר במרכז השדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי