דיווח: וידאל הסכים להצעת אינטר, צפוי לעבור מברצלונה בינואר

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | Alex Caparros/Getty Images

באיטליה נטען כי הצ'יליאני סיכם את תנאיו ומבקש לעזוב את הקטלונים, הבעיה בשלב זה: הצעת הנראזורי עומדת על 12 מיליון יורו ואלופת ספרד דורשת 20

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

הדיווחים על מעבר אפשרי של ארתורו וידאל מברצלונה לאינטר הולכים וגוברים, והיום (שישי) פרסם העיתונאי האיטלקי המוערך, טנקרדי פלמרי, כי הצ'יליאני הסכים להצעת הנראזורי וכי כעת על שני המועדונים להגיע לסיכום שיאפשר את חזרתו לסרייה A.

וידאל בן ה-32 הגיע לברצלונה רק לפני כשנה וחצי מבאיירן מינכן, הקטלונים שילמו עליו כ-20 מיליון יורו כולל בונוסים, אבל בשבועות האחרונים פורסם לא פעם שהוא מתוסכל ממעמדו כשחקן ספסל – העונה יש לו בסך הכל 524 דקות בליגה הספרדית (14 הופעות) ועוד 243 דקות בליגת האלופות (5 הופעות) – ובאינטר הוא יוכל להתאחד עם אנטוניו קונטה, שכמובן אימן אותו ביובנטוס בתחילת העשור ועם הביאנקונרי הוא זכה בארבע אליפויות, עד שעזב שנה אחרי קונטה.

כבר אתמול נכתב בספרד כי וידאל צפוי לעזוב בחלון הקרוב, אבל רק עתה מתבררים הפרטים מאחורי הצעת הנראזורי. אינטר, שנמצאת בפסגת הליגה האיטלקית בצוותא עם יובנטוס, הציעה 12 מיליון יורו עבור הקשר, אבל בברצלונה משוכנעים שזהו סכום נמוך מדי ונראה כי האיטלקים ישלמו בסופו של דבר סביב 20 מיליון יורו, הסכום בו נרכש וידאל מאלופת גרמניה.

רק נזכיר כי גם שעות ספורות לפני הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד לפני כעשרה ימים, דווח בספרד שווידאל נטש את האימון המסכם כי גילה שנותר מחוץ להרכב של ארנסטו ואלוורדה. כבר אז, כך נטען, ידע כי אינטר מאחוריו ומתכוונת לפנות לברצלונה לגבי רכישתו.


חוזר לאיטליה, ככל הנראה. וידאל (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי