מילאן בטירוף: "האריה חזר", "זלאטן יחבר בין הקבוצה לאוהדים"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Claudio Villa/Getty Images

ההודעה על שובו של כוכב העל השבדי לסן סירו ריגשה את אוהדי הרוסונרי: "ברוך הבא, מלך", הגיבו ברשתות החברתיות. המנכ"ל לשעבר גליאני: "הוא ייחודי, מי שלא ירוץ יישאר מאחור". וגם: הקולות הסקפטיים

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

אוהדי מילאן, תוציאו מהארון את החולצות שלא לבשתם מאז 2012: זלאטן איברהימוביץ' חוזר למועדון העל האיטלקי. אתמול (שישי) הודיעו הרוסונרי על החתמתו של הכוכב השבדי עד תום העונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת, תמורת לא פחות מ-3 מיליון יורו.

איטליה, ובמיוחד מילאנו – לפחות הצד האדום שחור של העיר – חוגגת. האוהדים מתרגשים לקראת שובו של המלך, שינחת ביום חמישי, וההשטאג "#IZCOMING" הפך לטרנד ברשתות החברתיות. "האריה חזר", כתב אוהד אחד, "ברוך הבא מלך", הוסיף אחר ורבים מהם הגדילו לעשות כששינו את תמונת הפרופיל שלהם לזו של זלאטן. קליפים של הרגעים הגדולים שלו במדי הרוסונרי החלו לרוץ ברשת, והיו גם סקפטיים: "רק אידיוט יתרגש מחזרתו של איש בן 38 אחרי שבע שנים של בינוניות. אם הוא יהיה המושיע – האידיוט הוא אני".

בין הסקפטיים נמצא גם העיתון "גאזטה דלו ספורט", שכתב על שישה שחקנים שחזרו למילאן ב-25 השנים האחרונות – כשכל אחד מהם התברר ככישלון: רוד חוליט, רוברטו דונאדוני, אנדיי שבצ'נקו, קאקה, מריו באלוטלי וקווין פרינס בואטנג. האם איברהימוביץ' יהיה זה שיעשה את השינוי? התשובה, על פי העיתון, תתברר בסיום העונה.

הפרשן מרקו פאליסי טען: "חזרתו של זלאטן יכולה לעזור למילאן לא רק מבחינה מקצועית. עם 42 שערים ב-61 הופעות, איברה הוא עדיין השחקן הכי מצליח של מילאן בעשור האחרון, אבל זו לא הסיבה היחידה שהקבוצה הביאה אותו בחזרה. ההגעה שלו תעזור למועדון למכור חולצות, כרטיסים – ובעיקר לחבר את האוהדים חזרה לקבוצה". ייתכן שזה מה שמילאן צריכה כרגע.

מנכ"ל מילאן לשעבר אדריאנו גליאני, שעזב את תפקידו ב-2017, סיפר: "ניסיתי להביא אותו עוד בתקופתי, הוא לחלוטין יכול לשנות את העונה הנוכחית. זלאטן הוא ייחודי, כשהוא על המגרש מי שלא יירוץ יישאר מאחור".

מילאן עוברת את אחת העונות הגרועות בתולדותיה עד כה, ותחת המאמן החדש סטפנו פיולי רשמו שישה ניצחונות בלבד ב-16 מחזורים. ביום ראשון האחרון הגיעה התבוסה הקשה ביותר של המועדון ב-20 השנה האחרונות, 5:0 לאטאלנטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי