"קונטה מביא איתו עוד 15-20 נקודות, סארי בסך הכל מאמן רגיל"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

כוכב העבר קסאנו בראיון ללא מעצורים: "אינטר תזכה באליפות, יש לה מאמן מהרמה הגבוהה ביותר". יובנטוס: "בלי היגוואין ודיבאלה היא לא הייתה בפסגה, סארי תמיד היה בסרייה C ו-B. ספק גם אם תזכה בליגת האלופות"

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

אחרי שמונה שנים בהן מאבק האליפות בסרייה A היה די סגור הרארש, נראה שהעונה הוא פתוח מתמיד, כשאינטר של אנטוניו קונטה מובילה את הטבלה אחרי 17 משחקים כאשר חולקת את אותו מספר הנקודות עם יובנטוס, האלופה הכמעט "בלעדית" של העשור הנוכחי. בראיון חסר מעצורים באיטליה, כוכב העבר אנטוניו קסאנו סיפר את התחזית שלו לסוף העונה, ומה הוא חושב על מאמני שתי הקבוצות.

"אינטר תזכה בסקודטו" סיפר ספתח דבריו. "מאז סוף חודש אוגוסט אני אומר שהיא תזכה באליפות. אנטוניו קונטה זה מאמן שמביא איתו לקבוצה עוד 15-20 נקודות רק בשל היותו קונטה. הוא שייך לרמות הגבוהות ביותר בעולם והוא יודע כיצד להצית את האש בתוך שחקניו ולהלהיב אותם על מגרש".

בעברו העשיר, בילה קסאנו עונה אחת בנראזורי. על הסגל הנוכחי אמר: "אני מודה שלא חשבתי שרומלו לוקאקו להשתלב כל כך טוב בסרייה A בתחילת הדרך שלו. כיום, הוא משחק עבור הקבוצה ועובד קשה על המגרש, וכבר אחרי חודשיים במועדון הוא דיבר איטלקית".


"קונטה מביא איתו 15-20 נקודות רק בשל היותו קונטה. לא חשבתי שלוקאקו ישתלב בצורה כזו מהירה" (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

"לאוטרו מרטינס הוא חלוץ נהדר, אין בכלל ספק. אני בטוח שנדבר עליו בכל עשר השנים הבאות גם. לגבי סבסטיאנו אספוסיטו, אפשר כבר לראות שיש לו את זה ושהוא נחוש מאוד להצליח. לא כל אחד יכול לשחק בכזה ביטחון בסן סירו בגיל 17. אני חושב שהוא בר מזל שיש לו את קונטה כמאמן, כי זה הכי טוב להתפתח תחתיו".

ומה לגבי היריבה הגדולה יובנטוס? "מאוריציו סארי עשה כמה דברים טובים בשנים האחרונות. אבל, אסור לשכוח שלפני כן הוא תמיד היה בסרייה C ו-B. מבחינתי, הוא בסך הכל מאמן כדורגל רגיל. ליובנטוס יש היום 10 נקודות נוספות בגלל פאולו דיבאלה וגונסאלו היגוואין, כשאת שניהם היא ניסתה בצורה נואשת למכור בקיץ. אם זה היה מצליח לה, אני לא חושב שהיא הייתה בפסגה עם אינטר"

"לדעתי, הבעיה היום עם יובה זה שהיא כלל לא רוצה לשחק כדורגל יפה, אלא רק רוצה לנצח במשחקים. אני לא יודע אם סארי מסוגל לזה. אני יודע שהשנה הם מכוונים יותר לליגת האלופות, אבל אני חושב שיש כרגע לפחות חמש או שש קבוצות חזקות ממנה, כמו ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי, ולכן יש לי ספקות גדולים שהם יוכלו לזכות העונה".


קסאנו באינטר. "סארי בסך הכל מאמן כדורגל רגיל. יש לי ספקות לגבי זכייה של יובנטוס בליגת האלופות" (GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי