זלאטן שוחח עם סטפאנו פיולי: "יהיה בסדר, תסמוך עליי"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Claudio Villa/Getty Images

באיטליה ממשיכים להתמוגג מחזרתו של זלאטן: "המתנה האולטימטיבית של מילאן לחג המולד". המאמן סיפר בראיון כי החלוץ חקר אותו על הקבוצה ועל האימונים הקרובים: "הוא שחקן על שיחבר את כל משחק ההתקפה"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

אוהדי מילאן חגגו אתמול (שלישי) את השנה החדשה אך האמיתית לאחור נמשכת. מחר (חמישי) יינחת זלאטן איברהימוביץ' באיטליה ויוצג רשמית כשחקן המועדון למחרת. באיטליה כבר נחשף כי המאמן סטפאנו פיולי שוחח עם החלוץ בטלפון והשבדי הענק הרגיע: "תהיה רגוע, יהיה בסדר".

פיולי אמר: "זלאטן שמח מאוד ומלא במוטיבציה. הוא שאל המון שאלות ובירר על מצב הקבוצה, לוח הזמנים לאימונים הקרובים ועוד ועוד, ואז אמר: 'מיסטר, יהיה בסדר, סמוך עליי'. הוא לא יכול לחכות כבר להתחיל להתאמן איתנו, כמו שאני לא יכול לחכות להצטרפותו. הגעתו מספקת לנו ביטחון רב".

היתרונות של זלאטן: "הוא שחקן שיכול לעשות הכל, הוא יודע להבקיע שערים ויחבר את כל משחק ההתקפה של הקבוצה שלנו". כשנשאל על קשישטוף פיונטק שהיה נפלא אשתקד אך העונה מציג יכולת חלשה וכבש ארבעה שערים בלבד: "הוא צריך לשמוח מכך שלזאטן מגיע, הוא שחקן איכותי וזה יעזור לו". השבדי יכול להיות בסגל מילאן כבר ביום שני כאשר הרוסונרי, שכזכור הושפלו 5:0 נגד אטלאנטה לפני היציאה לפגרת הנבחרות, ייארח את סמפדוריה בסן סירו.

זלאטן (Claudio Villa/Getty Images)

המאמן התייחס גם לקריירה ולמטרות של מילאן: "זה נכון שהתקופה הארוכה ביותר שלי הייתה בבולוניה במשך שנתיים וחצי. הייתי רוצה לאמן קבוצה במשך 4-5 שנים כי רק ככה אתה יכול ליצור רוח, תרבות, סגנון. כמובן שקשה לעשות את זה בלי תוצאות, אבל אני חושב שהבעיה הגדולה היא הצבת מטרות בפתיחת העונה. מאמנים ברי מזל הם אלה שמנהלי המועדון שלהם עם השקפה ריאלית והבנה מהי היכולת האמיתית של הקבוצה. לא ביקשו ממני להגיע לליגת האלופות אלא לנצל את השחקנים שיש לי, ברור שיש לנו כאן סגל איכותי".

ובחזרה לזלאטן, באיטליה כמובן מתרגשים משובו של החלוץ. "המתנה האולטימטיבית של מילאן", נכתב ב"פוטבול איטליה". "מילאן הודיעה על חזרתו של זלאטן שש פעמים והוא בעצמו אמר 'אותו זלאטן – שטן שונה'. אמנם החתמת איברה בלבד לא תחזיר את אותו הקסם של אלופת אירופה שבע פעמים בעבר, אבל נוכחותו, אישיותו, ההילה שלו יעניקו למועדון קפיצה אותה היא חייבת. מרגע שעזב בקיץ 2012 – זה היה תחילתו של הסוף".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי