צפו: דיבאלה פירק את אודינזה, מילאן הביסה את ספאל

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

שמינית גמר גביע: 'התכשיט' צמד והוסיף שני בישולים ב-0:4 של יובנטוס, הרוסונרי הסתדרו בלי זלאטן וניצחו 0:3 משערים של פיונטק, הרננדז וקסטייחו. פיורנטינה ניצחו 1:2 את אטאלנטה

(גודל טקסט)

לאחר שאינטר, נאפולי ולאציו העפילו אמש (שלישי) לרבע גמר הגביע האיטלקי, משחקי שלב השמינית נמשכים הערב עם שלושה משחקים נוספים, כאשר תחילה פיורנטינה רשמה הישג ענק והדיחה את אטאלנטה הנהדרת עם שער בדקות הסיום ולאחר מכן מילאן המשיכה את המומנטום הטוב מהליגה כשגם בהרכב משני בחלקו הביסה 0:3 את ספאל, ויובנטוס הביסה 0:4 את אודינזה.

יובנטוס – אודינזה 0:4

יובנטוס הגיעה לשמינית גמר הגביע האיטלקי הערב ללא כריסטיאנו רונאלדו, שהיה בסגל אך סובל מסינוסיטיס לפני המשחק ושוחרר לביתו. למרות זאת, הגברת הזקנה לא התקשתה נגד המדורגת 13 בסרייה א' בזכות מופע אדיר של 'התכשיט' פאולו דיבאלה.
 
השער הראשון של יובה היה לא פחות ממושלם. מבצע זוגי מדהים של צמד הארגנטינאים, דיבאלה והיגוואין, שכלל מספר דאבל-פאסים מחוץ לרחבה, הסתיים בהרמה אדירה של דיבאלה ל'פיפיטה', שמקרוב כבש את הראשון עם הרבה קור רוח. 
 
בשער השני, ברננדסקי קיבל כדור עומק נפלא, הוכשל ע"י השוער וסחט כדור עונשין. דיבאלה ניגש לנקודה הלבנה וכבש את הראשון שלו במשחק. 0:2 לקבוצתו של סארי במחצית. 


פאולו דיבאלה. פירק את אודינזה (צלם : ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)
 

 
דיבאלה המשיך עם היכולת המדהימה שלו גם במחצית השנייה, ובדקה ה-57 השלים צמד נפלא. החלוץ כדרר בצד הימני של הרחבה, שלח בעיטה מסובבת נפלאה מעל השוער והעלה את קבוצתו ל-0:3. ארבע דקות לאחר מכן, דיבאלה סחט כדור עונשין לאחר שבעיטה שלו נעצרה ביד של הבלם. את הפנדל בעט דוגלאס קוסטה, שכבש את הרביעי וחתם את תוצאת המשחק. כובש הצמד הוחלף בדקה ה-75 וזכה לתשואות אדירות מהקהל הביתי. 

מילאן – ספאל 0:3 (לתקציר המשחק)
לאחר ניצחון על קליארי בסוף השבוע בליגה, אז גם זלאטן איברהימוביץ' כבש את שערו הראשון בקדנציה החדשה במילאנו, הקבוצה של סטפנו פיולי לא התקשתה להמשיך לשלב הבא בגביע מול נועלת הטבלה בסרייה A. איברהימוביץ' אמנם ישב על הספסל ולא שותף ובין השאר זכו למנוחה גם רפאל ליאו, סוסו ולוקאס פאקטה, שני האחרונים עוד עלו מהספסל, אבל גם זה קרה לאחר שהמשחק כבר היה גמור.

קשישטוף פיונטק, שישנם דיווחים על עזיבה אפשרית שלו בחלון הקרוב, היה הראשון למצוא את הרשת בדקה ה-20, סאמו קסטייחו הכפיל את התוצאה בדקה ה-44 והמילה האחרונה הייתה בדקה ה-66 של המגן תיאו הרננדז.


איברהימוביץ' צופה בחבריו עולים שלב (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

פיורנטינה – אטאלנטה 1:2 (לתקציר המשחק)
בשינוי מסיום השנה, הסגולים פתחו העשור החדש בצורה טוב עם ניצחון ותיקו במסגרת הליגה והערב הם רשמו הישג גדול עבורם, כאשר גברו על החבורה המוכשת של ג'יאן פייר גספריני, במשחק בו הציגו נחישות רבה מול אחת הקבוצות הלוהטות באירופה.

רק לפני חמישה ימים בלבד פטריק קוטרונה הצטרף לשורות פיורנטינה בהשאלה מוולבס האנגלית, וכבר בבכורה שלו בהרכב הוא הוכיח שהיה שווה לבחור בו. אחרי 11 דקות בלבד של כדורגל בפירנצה החלוץ בן ה-22 מצא את הרשת של פיירלואיג'י גוליני, זאת לאחר מהלך מסירות מבריק שהסתיים בבישול מוצלח של הנריקה דאלברט לקוטרונה.


קוטרונה חוגג עם חבריו בפתיחת המשחק (Claudio Villa/Getty Images)

אטאלנטה מצידה התעוררה למשחק במהלך המחצית השנייה, ובדקה ה-67 זה היה יוסיפ איליצ'יץ' הסלובני שנכנס כמחליף וקבע שוויון במשחק. הקבוצה הביתית הסתבכה עוד יותר בדקה ה-70, כשהקפטן שלה חרמאן פצלה התחזה בצורה רעה וראה כרטיס צהוב שני והורחק, אך בסופו של יום קבוצתו יצאה עם כל הקופה – בדקה ה-84 פול לירולה הספרדי נותר לבד ברחבה ומהלך אישי מבריק שלח את פיורנטינה לשלב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי