אינזאגי מתוסכל: "מהלילות שהכדור לא נכנס", באיטליה צחקו על אימובילה

שחקני לאציו
שחקני לאציו | Francesco Pecoraro/Getty Images

לאציו נפרדה מהתואר שלה, המאמן כעס על השופט אך גם על לוקאס שהורחק. ב"גאזטה" נכתב על הפנדל של החלוץ: "קומדיה, מביך". גאטוסו התלהב: "רוצה להמשיך לראות שחקנים 'מורעלים' עד סיום העונה"

קבוצות: נאפולי לאציו
(גודל טקסט)

בליגה האיטלקית היא לא מפסיקה לנצח והפרשנים רואים בה מועמדת גדולה לזכות באליפות, אך בגביע לאציו נחלה אכזבה. הקבוצה של סימונה אינזאגי נפרדה אתמול (שלישי) מהתואר בו החזיקה אשתקד לאחר שהפסידה 1:0 לנאפולי במשחק סוער. הקבוצה הלוהטת בארץ המגף ספגה כבר אחרי שתי דקות מלורנצו אינסינייה, שכבש את השער הכי מהיר של קבוצתו העונה והראשון שלו במגרש הביתי שלא ממצב נייח מאז פברואר 2019 – ולא הצליחה להגיב. צ'ירו אימובילה, מלך שערי הליגה, החמיץ פנדל בשלומיאליות כשהחמיץ, והשופט גנב את ההצגה כשהרחיק את אלסייד הוסאי מנאפולי ולוקאס לייבה מלאציו, וכל זה תוך 25 דקות.

"החלקה סנסציונית של אימובילה, איך הצלחת לעשות את זה?", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט", לצד המחמאות ללאציו: "הסאן פאולו שר כמו פעם, אינסינייה שם את הלב על המגרש. גם המאמן ג'נארו גאטוסו זכה למחמאות על ההחלטה לוותר על פביאן רואיס המאכזב ולפתוח בהרכב עם סטניסלב לובוטקה. "אינסינייה החליט עכשיו: אינטר או פיורנטינה", נכתב ב"טוטוספורט" עם מבט קדימה אל עבר חצי הגמר. "זה נראה מדהים אך המשחק הוכרע בפעולה הראשונה שלו". "גאטוסו הצליח להציג שוב קבוצה לוחמת ומנצחת במשחק שהיה בו הכל", סיכמו ב"קוריירה דלה ספורט".

אינזאגי כעס על השיפוט ואמר בתסכול: "אני חושב שלוקאס עשה טעות כי הוא לא היה צריך להגיב כף, הוא שחקן מנוסה, אסור לו לאבד את הראש, אבל השופט טעה עוד קודם לכן כי הוא נגע בכדור ולא הייתה שום סיבה לשרוק עבירה ובטח שלא להוציא לו כרטיס צהוב".


אימובילה. החלקה מסוייטת (Marco Rosi/Getty Images)

זו הייתה הפעם השנייה העונה בלבד בה לאציו לא כובשת מתוך 28 משחקיה. המאמן על המשחק עצמו: "זה באמת מאכזב להפסיד במשחק בו שלטנו כמעט לחלוטין, עצוב להיות מודחים מהגביע, אבל לאציו שיחקה כפי שהיא צריכה וכפי שהיא יודעת, וזה הכדורגל. עלינו ללמוד מלילות בהם הכדור לא רוצה להיכנס".

הקשר מרקו פארולו אמר: "השנה אנחנו לא מצליחים בגביעים, זה לא דומה למה שאנחנו עושים בליגה. רצינו לנצח, הגענו לנאפולי כדי לעשות משחק נהדר אבל זה לא קרה. הכרטיס האדום לא היה צודק, הוא שינה את המשחק, אבל עכשיו יש לנו את הדרבי, האוהדים איתנו. ההפסד הזה יחזק אותנו".

בצד השני אינסינייה אמר: "אני יותר שמח על כך שעברנו שלב מאשר על השער שלי. כקפטן אני רוצה להודות לאוהדים שחזרו לאצטדיון ותמכו בנו לאורך כל המשחק. אנחנו מבינים את הטעויות שעשינו ומנסים לצאת מהמצב שלנו. העונה עדיין ארוכה ואנחנו רוצים להצליח".


גאטוסו עם אינסינייה. נאפולי חזרה לעצמה (Francesco Pecoraro/Getty Images)

 
גאטוסו: "אני רוצה להמשיך לראות את ה'רעל' שראיתי מהקבוצה שלי היום. הצגנו משחק נהדר נגד קבוצה חזקה מאוד ואחרי תקופה די מביכה, זה לא היה קל. אנחנו חושבים על הליגה, זו העדיפות שלנו, אנחנו צריכים נקודות כדי להביט קדימה. אני שמח מאוד אבל לא צריך להגזים, עלינו להמשיך ככה משחק אחר משחק. בקרוב נשחק נגד יובנטוס ואז ברצלונה בליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי