צפו: שער ענק לרונאלדו, יובנטוס עלתה לחצי גמר הגביע עם 1:3 על רומא

שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הכוכב הפורטוגלי המשיך את פתיחת השנה הלוהטת שלו עם מהלך אישי מבריק בדקה ה-26. בנטנקור הכפיל בדקה ה-38 נגיחה של בונוצ'י בתוספת הזמן חתה מחצית ראשונה קטלנית. האורחת צימקה בעקבות שער עצמי של בופון

קבוצות: יובנטוס רומא
(גודל טקסט)

יכולת השיא ממשיכה. זה לא סוד שיובנטוס פתחה את העשור החדש בסערה גדולה של ניצחונות, ונראה שהערב (רביעי) העוצמות של אלופת איטליה עלו רמה. הגברת הזקנה ניצחה היום 1:3 את רומא במסגרת רבע גמר הגביע האיטלקי, הרבה בזכות מחצית ראשונה מושלמת.

הביאנקונרי עלו לכר הדשא במגרשם הביתי עם השלישייה המרשימה בחוד – דוגלאס קוסטה, גונסאלו היגוואין וכריסטיאנו רונאלדו. מאז פתיחת השנה החדשה מצא הפורטוגלי שש פעמים את הרשת, ו-26 דקות בלבד הספיקו לו היום כדי להכניע את פאו לופס אחרי מהלך אישי מבריק.

יובה המשיכה לדחוף כמה שיותר כדורים קדימה, ובדקה ה-38 רודריגו בנטנקור האורוגוואי הצליח להסתדר לבדו מול שחקני ההגנה של רומא ולהכפיל את היתרון של קבוצתו. על סף הירידה להפסקה קוסטה ביצע ריקוד אופייני וסידר ללאונרדו בונוצ'י שער קליל בנגיחה קטלנית.


רונאלדו. המשיך את פתיחת העשור הנהדרת שלו (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

במחצית השנייה, היריבה מהבירה התעוררה והחלה לאיים הרבה יותר על השער של ג'יאנלואיג'י בופון הוותיק. בדקה ה-50 צ'נגיז אונדר הטורקי הפציץ את השער ממרחק, פגע במשקוף אך הכדור נהדף לידו של בופון, שכבש לצערו שער עצמי, אך כאמור, יובנטוס כבר הייתה ביתרון מבטיח וקטפה את הכרטיס לחצי הגמר. יריבתה עשויה להיות מילאן או טורינו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי