0:7 משפיל לאטאלנטה על טורינו, שלושער ליוסיפ איליצ'יץ'

שחקני אטאלנטה חוגגים
שחקני אטאלנטה חוגגים | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הקבוצה מברגאמו חזרה לנצח אחרי שני מחזורים ועשתה זאת בצורה מוחצת, הסלובני הוביל את חגיגת השערים. בולוניה גברה 1:3 על ספאל והותירה אותה מתחת לקו האדום, פיורנטינה סיימה ב-0:0 נגד גנואה

(גודל טקסט)

אחרי שמילאן גברה אתמול 0:1 על ברשיה, המחזור ה-21 של הליגה האיטלקית נמשך היום (שבת) עם שלושה משחקים מסקרנים. בולוניה גברה 1:3 על ספאל ששקועה בתחתית. בהמשך, פיורנטינה נפרדה מגנואה ב-0:0 מאכזב ובמשחק שנעל את הערב, אטאלנטה קטעה רצף של שני משחקים ללא ניצחון עם 0:7 מוחץ על טורינו.

טורינו – אטאלנטה 7:0
הקבוצה מברגאמו, שהובכה על ידי ספאל בשבוע שעבר, חזרה לנצח אחרי שני מחזורים בהם לא עשתה זאת ושמרה על המקום החמישי בטבלה. המארחת רשמה את הפסדה השני ברציפות ונותרה במקום ה-10. יוסיפ איליצ'יץ' הבקיע את הגול הראשון בדקה ה-17, רובין גוסנס הכפיל כעבור 12 דקות ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה, דובאן ספאטה הוסיף את השלישי בבעיטת עונשין מ-11 מטר. החגיגה נמשכה בתחילת המחצית השנייה, כאשר איליציץ' כבש את הרביעי בדקה ה-53 וכעבור דקה כבר השלים שלושער וקבע 0:5. בדקה ה-86, לואיס מוריאל הרשית בפנדל מוצלח ותוך שתי דקות הוסיף עוד אחד, האחרון במבול השערים.

ספאל – בולוניה 3:1
המארחת, אשר נמצאת מתחת לקו האדום (מקום 18), השיגה במחזור הקודם ניצחון מפתיע על אטאלנטה מהצמרת וקיוותה להמשיך במומנטום, אך חזרה לסורה ורשמה את ההפסד ה-14 שלה העונה. מנגד, האורחת קטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון וטיפסה באופן זמני למקום ה-10. ספאל דווקא פתחה טוב ועלתה ליתרון בדקה ה-23 בזכות פנדל מדויק של אנדראה פטאנייה, אך דקה אחת בלבד לאחר מכן שער עצמי של פרנצ'סקו ויקארי הוריד את הקבוצות למחצית ב-1:1. בדקה ה-59 הגיע המהפך בזכות שער יפה של מוסה בארו (שער בכורה בבולוניה), ובדקה ה-63 אנדראה פולי קבע את תוצאת המשחק עם שער קל מקרוב אחרי כדור רוחב של רוברטו סוריאנו.

תוצאה נוספת

פיורנטינה – גנואה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי