בונוצ'י: "זה היה שיעור גדול ליובה", באיטליה קטלו: "כריסטיאנו לבד לא מספיק"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

הפורטוגלי כבש משחק ליגה שמיני ברציפות אך השער שלו היה לא רלוונטי ולא מנע הפסד אחרי חמישה ניצחונות. רסארי סיפק אמירה מפתיעה: "אם כבר להפסיד אז אני שמח שזה נגד נאפולי", והודה: "משחק גרוע עם גישה שגויה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בסרייה א' היה לא שגרתי. שלוש המוליכות לא הצליחו לנצח. יובנטוס הגיעה למשחק החוץ בנאפולי עם חדשות מעולות עבורה לאחר שאינטר סיימה רק בתיקו 1:1 נגד קליארי ועם מומנטום נהדר של חמישה ניצחונות רצופים, אך כשלה בניסיון להגדיל את הפער בצמרת ונכנעה 2:1. נקודת האור היחידה הגיעה מכיוונו של כריסטיאנו רונאלדו. השער המצמק שלו בתוספת הזמן לא עזר לקבוצה אך זה היה משחק הליגה השמיני ברציפות שהוא כובש (שערו ה-20 העונה), ורק דוד טרזגה שכבש תשעה משחקים ב-2005 – מחזיק ברקורד טוב ממנו.

 
"הפסד כואב, סארי חזר לנאפולי והפסיד", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". "כריסטיאנו לא מספיק, נאפולי החזירה את הגאווה שלה", נכתב ב"טוטוספורט"."יובנטוס פשוט לא עשתה כלום, דווקא על חשבונה נאפולי חזרה לנצח בבית אחרי שלושה חודשים", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט"
 

מאוריציו סארי שרשם הפסד בביקור הראשון שלו בסן פאולו מאז שעזב את נאפולי, כעס על היכולת של השחקנים שלו: "היינו פאסיביים מאוד במשך כל המשחק, לקח לנו הרבה זמן למסור, השחקנים היו רחוקים. זה היה משחק גרוע עם גישה שגויה. אנחנו לא יכולים לשחק ככה, הכל היה בהילוך איטי. שום דבר לא עבד. בחרתי לשחק עם שלושה חלוצים כי כולם נראו במצב טוב והקישור, כך חשבתי, מספיק מאוזן כדי שזה יקרה. כל הקבוצה הייתה חלשה ולא רק שחקני ההתקפה. ניסיתי להכניס את דוגלאס קוסטה לכנפיים אבל זה לא שינה מספיק. נאפולי הייתה יכולה לעשות את המינימום הנדרש כדי לנצח".

המאמן אף סיפק הצהרה מפתיעה: "אני מודה שאם היינו חייבים להפסיד, אז לפחות נגד נאפולי. אני תמיד ארגיש משהו מיוחד לשחקנים האלה שאימנתי. אני משוכנע שנאפולי תצא מהבעיות שלה בעקבות הניצחון. כמובן שהייתי מעדיף שהם יתחילו לנצח רק משבוע הבא". ברמה האישית אמר: "ברור שהייתי צריך לנתק את עצמי מכל המסביב, אבל נאפולי היא חלק חשוב בחיים שלי".

 
גם הבלם לאונרדו בונוצ'י לא ברח מאחריות ואמר: "זה היה שיעור חשוב מאוד עבורנו. נאפולי נתנה יותר ממאה אחוז, הייתה נחושה לכל כדור. אנחנו הסתפקנו ב-99% ושילמנו על כך מחיר. לא היינו מספיק אגרסיביים והיינו איטיים מדי. אנחנו מכירים את גנ'ארו גרטוסו, ידענו מה יקרה". הבלם הוסיף כי פאולו דיבאלה התבקש לעשות יותר עבודות הגנה כשיובה משחקת עם שלושה חודשים: "הוא עשה את שני הדברים די טוב".

על מתייס דה ליכט: "הוא צעיר מאוד ואנשים שוכחים את זה, ידענו שהוא יהיה זקוק לזמן, אבל הוא הצליח לתת משחק טוב מאוד נגד שחקני התקפה איכותיים. הוא מתחיל לקחת אחריות ולהוביל את הקבוצה מאחור והוא צומח בהדרגה".

בונוצ'י ופיאניץ'. ערב חלש של יובה (Francesco Pecoraro/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי