בארלה: "אריקסן שחקן ברמה עולמית". קונטה: "לא התכוונתי לשתף אותו"

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן. יפתח על הספסל שוב | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

הקשר האיטלקי שכבש את השער שהעלה את אינטר לחצי גמר הגביע החמיא לחברו החדש והוסיף: "צריך ללמוד לכבוש שערים קלים יותר". המאמן: "מקווה שהשחקנים הפצועים יחזרו כי אנחנו מוגבלים בעמדת הקישור"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

חלומות הדאבל עדיין בחיים, אחרי שהפער בליגה מיובנטוס צומצם לשלוש נקודות הנראזורי עלו לחצי גמר לראשונה מאז עונת 2015/16 עם 1:2 על פיורנטינה, שסיים רצף מאכזב של שלוש תוצאות תיקו. מעבר להישג המקצועי של אנטוניו קוטנה ושער הניצחון של ניקולו בארלה מי שגנב את ההצגה היה כריסטיאן אריקסן שעלה להופעת בכורה במדים הכחולים שחורים כאשר עלה מהספסל בדקה ה-66.

המאמן אנטוניו קונטה דיבר על הדני בסיום: "לא התכוונו לשתף את אריקסן כל כך מהר, מכיוון שהוא התחיל להתאמן רק אתמול אבל מתיאס וסינו ובארלה היו הקשרים הכשירים היחידים בסגל. לארקיסן יש אופי טוב והוא מעלה את רמת האיכות בסגל, מקווה ששחקנים נוספים יחזרו כי אנחנו באמת מוגבלים בעמדת הקישור".

בארלה שכבש את שער ניצחון אדיר מחוץ לרחבה התלוצץ בסיום: "אני חייב ללמוד לכבוש שערים קלים" והוסיף: "הגיע לנו לנצח, עלינו לעשות את זה יותר גם בליגה, אבל יש עוד זמן. זו ליגה ארוכה".


"מקווה לכבוש שערים קלים יותר בקריירה". ניקולו בארלה (Emilio Andreoli/Getty Images)

"העונה בינתיים מתקדמת טוב ואנחנו מאמינים במה שאנחנו עושים וזה הכי חשוב. אריקסן שחקן ברמה עולמית והוא יעלה את רמה האיכות בסגל, מקווה שבקרוב הוא יוכל לגרום לאוהדים בסן סירו להתפרץ משמחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי