כריסטיאנו רונאלדו חוגג 35: "אני יכול לשחק עד גיל 40"

כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם ארון ראמזי
כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם ארון ראמזי | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

כוכב יובנטוס העניק ראיון קצר לכבוד יום הולדתו וסיפר: "לכל דבר יש התחלה וסוף, אבל הצד הפיזי לא יהווה בעיה". ב"טוטוספורט" טוענים שנתוניו הפיזיים זהים לשל כדורגלן בן 28

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כנראה שהוויכוח מי גדול יותר מבין ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו לעולם לא יגיע לסיומו, אבל כך או אחרת – אחד משני הכדורגלנים הגדולים ביותר בדור הנוכחי חוגג יום הולדת 35. השבוע רשם הפורטוגלי ציון דרך כשהגיע ל-50 שערים במדי יובנטוס והבוקר (רביעי) חגגו לו בטורינו ובארץ המגף כולה את יום הולדתו ה-35.

ב"טוטוספורט" הדהימו היום כאשר פרסמו שנתוניו הפיזיים של CR7, על אף שהוא כבר בן 35, נראים כמו בן אדם בן 28 – גיל ששחקנים רבים רק מגיעים במהלכו לשיא הקריירה. העונה הוא כבש 19 שערים ב-19 משחקים ולכבוד יום הולדתו ולאור הטענה של "טוטוספורט", הוא הכריז: "אני יכול לשחק עד גיל 40".

רונאלדו גם סיפר שהיום שהוא יתלה בו את הנעליים, יקרה כאשר לא תהיה לו יותר המוטיבציה הנדרשת ושהוא לא חושב שהסיבה תהיה פיזית או מפאת גילו: "הרבה יהיה תלוי באיך אני ארגיש, כי בכל הנוגע לצד הפיזי לעולם לא תהיה בעיה. אני מטפל בעצמי ואני חושב שאני יכול לשחק עד גיל 40. לכל דבר יש התחלה וסוף ובטח שלא אשחק כל החיים, יש זמן הגיוני שצריך לדעת לסיים. כרגע אני מרגיש חזק כדי להמשיך ולזכות בתארים", אמר מי שנמצא בדרכו הבטוחה לאליפות שנייה עם יובנטוס, אחרי שלל התארים שקטף עם מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד.




כריסטיאנו רונאלדו. כבר בן 35 (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי