מדהים: ורונה גברה 1:2 על יובנטוס, שיא חדש לרונאלדו. אינטר תתפוס את הפסגה?

כריסטיאנו רונאלדו, מאוריציו סארי
כריסטיאנו רונאלדו, מאוריציו סארי | Alessandro Sabattini/Getty Images

הקבוצה הנהדרת של איוון יוריץ' סיפקה סנסציה ומל הגברת הזקנה, שעלולה לאבד את המקום הראשון לנראזורי. הפנומן הפך לראשון שכובש 10 משחקים ברציפות. אטאלנטה גברה על פיורנטינה

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד של רומא אמש (שישי) נגד בולוניה, המחזור ה-23 בליגה האיטלקית המשיך הערב עם שלושה משחקים וסיפק לנו סנסציה. יובנטוס נכנעה בחוץ 2:1 לוורונה המפתיעה והלוחמנית ועלולה לאבד את הפסגה. כריסטיאנו רונאלדו כבש והפך לראשון בתולדות הקבוצה שכובש בעשרה משחקי ליגה רצופים.

במשחק המוקדם שנערך היום, אטאלנטה יצאה למשחק חוץ אצל פיורנטינה ויצאה עם שלוש נקודות לאחר מהפך חשוב. לאחר מכן טורינו רשמה הפסד כואב במיוחד עם 3:1 ביתי על סמפדוריה.

ורונה – יובנטוס 1:2
דרמת ענק בוורונה. המארחת, שהגיעה למשחק אחרי שעצרה את מילאן ולאציו וסיימה מולן בתיקו, סיפקה סנסציה אדירה מול האלופה וגברה עליה בסיום מותחן משוגע. בעקבות ההפסד, יובה עלולה לאבד את המקום הראשון אם אינטר תנצח מחר את מילאן בדרבי הלוהט. גם לאציו יכולה להתקרב למרחק של נקודה. המארחת מצדה עלתה למקום השישי.


רונאלדו וגונסאלו היגוואין מאוכזבים (Alessandro Sabattini/Getty Images)

הגברת הזקנה ביצעה צעד נוסף לעבר אליפות תשיעית ברציפות, כאשר גברה על הקבוצה מהמקום העשירי וחיברה ניצחון שני ברציפות. בכך, הביאנקורי פתחו פער של שש נקודות על אינטר מהמקום השני, כאשר הנראזורי יפגשו מחר את מילאן לדרבי לוהט.

ורונה הקשתה מאוד על יובה לאורך כל המשחק והייתה יותר מסוכנת ממנה. הקבוצה הקטנה אף עלתה ליתרון (מוצדק) בדקה ה-21 אחרי נגיחה של מראש קומבולה, אך השער נפסל על ידי ה-VAR בעקבות נבדל שהיה בתחילת המהלך. המשחק המשיך להיות צמוד, ובמחצית השנייה כריסטיאנו רונאלדו נכנס לעניינים.

הפנומן הפורטוגלי קיבל את הכדור במחצית המגרש, ביצע דאבל פס עם רודריגו בנטנקור ובסיומת אופיינית כבש מקרוב בדקה ה-65 וקבע 0:1. בזכות השער הכוכב שבר שיא, כאשר הפך לראשון אי פעם שכובש בעשרה משחקי ליגה רצופים עבור הגברת הזקנה. 


כריסטיאנו רונאלדו חוגג את היתרון (Alessandro Sabattini/Getty Images)

עם זאת, ורונה לא ויתרה לרגע במשחק, גם כשהייתה בפיגור, ובדקה ה-76 השוותה. מיראלם פיאניץ' ביצע טעות ענק ובמסירה רעה לאחור הותיר את פאביו בוריני מהמארחת מול השוער. החלוץ לא התבלבל ובסיומת נהדרת קבע 1:1. 

הסיום היה פשוט טלנובלה. קרן שהוגבהה לרחבה פגשה את ידו של לאונרדו בונוצ'י, ולאחר איתות ממערכת ה-VAR החליט השופט לשרוק לפנדל מוצדק. מי שניגש לבעוט את כדור העונשין היה לא אחר מאשר ג'מפאולו פאציני בן ה-35, שבעט באופן מושלם וסידר מהפך בדקה ה-86. 


ג'מפאולו פאציני חוגג, אדריאן ראביו מאוכזב (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

פיורנטינה – אטאלנטה 2:1
אחרי שהפסידה 3:0 אצל יובנטוס, פיורנטינה חזרה הביתה כדי להתמודד מול קבוצת צמרת נוספת – אטאלנטה הנהדרת של ג'יאן פיירו גאספריני. פתיחת המשחק הייתה שייכת לשחקנים בסגול, שלחצו היטב והצליחו למצוא את הרשת של פייר לואיג'י גוליני, זאת לאחר בעיטה נהדרת של פדריקו קייסה ממרחק. האורחת מברגאמו היא הקבוצה שכבשה הכי הרבה שערים העונה בסרייה A, והיא לא התכוונה לעצור את הרצף הנהדר בפירנצה.

בדקה ה-49 דובאן ספאטה היה במקום הנכון לסיים ברשת מהלך נהדר שהובילו יוסיפ איליצ'יץ' ואלחנדרו גומס. בדקה ה-72 המהפך במשחק הושלם, כשרוסלן מלינובסקי הניף את רגלו מ-23 מטרים והכניע את ברתלומיאיי דרגובסקי. לאחר שריקת הסיום, אטאלנטה התבססה במקום הרביעי ופתחה פער של שלוש נקודות על רומא החמישית.


מלינובסקי חוגג את שער הניצחון (Gabriele Maltinti/Getty Images)

טורינו – סמפדוריה 3:1
כיום אין קבוצה בליגה האיטלקית הנמצאת בכושר גרוע יותר משל טורינו, קבוצתו של וולטר מצארי הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים שכללו תבוסות קשות של 7:0 לאטאלנטה ו-4:0 ללצ'ה מהתחתית. הערב היא קיוותה לצאת דרך חדשה במשחק הביתי נגד סמפדוריה ואף עלתה ליתרון בזכות גול של סימונה ורדי בדקה ה-56.

גסטון ראמירס בכוחות עצמו הפך את התוצאה בזכות כדור חופשי אדיר בדקה ה-70 ושער נוסף בוולה לאחר חמש דקות. אם לא די לצרות של טורינו ארמנדו איצו הורחק לאחר עבירה ברחבה על פאביו קוואליארלה שכבש את השלישי בדקה ה-79 והבטיח את הניצחון לאורחת שהגדילה את הפער מהקו האדום לשבע נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי