רוצה אליפות: אינטר חזרה מ-2:0 ל-2:4 על מילאן ועלתה לפסגה

שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים | Emilio Andreoli/Getty Images

הנראזורי ניצלו את ההפסד של יובנטוס ועלו למקום הראשון אחרי מהפך מטורף בדרבי מול הרוסונרי, שהיו ביתרון של שני שערים במחצית. לאציו רחוקה נקודה מהפסגה אחרי 0:1 על פארמה, נאפולי התבזתה מול לצ'ה

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המפתיע של יובנטוס בוורונה,המחזור ה-23 ננעל היום (ראשון) עם הדרבי הגדול בין מילאן לאינטר, בו קיבלנו את אחד המשחקים הגדולים בהיסטוריית המפגשים הללו, כאשר הנראזורי השיגו 2:4 משוגע אחרי מהפך ועלו למקום הראשון. עוד בצמרת, לאציו גברה על פארמה ורחוקה נקודה מהפסגה.

בנוסף, נאפולי התבזה מול לצ'ה מתחתית הטבלה, ספגה הפסד ביתי כואב והמשיכה את העונה הרעה שלה. כמו כן ססואולו גברה על ספאל עם  מהפך דרמטי, ברשיה ניצחה את אודינזה וגנואה הכניעה את קליארי.


שחקני אינטר בטירוף (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

אינטר – מילאן 2:4
אחד המשחקים הגדולים של העונה ובהיסטוריית הדרבי של מילאנו. הנראזורי הגיעו כשהם יודעים שהם חייבים לנצח בכדי לעלות למקום הראשון, ובסופו של דבר הם הצליחו לעשות את זה בסיום דרמה עצומה. כעת הם בפסגה עם מספר נקודות זהה לזה של יובנטוס השנייה, אך עם הפרש שערים טוב יותר. לאציו במקום השלישי עם נקודה אחת פחות מצמד המוליכות ותפגוש את אינטר במחזור הבא לקרב ענק.

זה היה קשה מאוד עבור הקבוצה של אנטוניו קונטה והכל נראה הולך לכיוון הרוסונרי. בדקה ה-40 זלאטן איברהימוביץ' מצא את אנטה רביץ' מתוך הרחבה והקרואטי כבש מקרוב את הראשון של האורחת. חמש דקות חלפו, וזלאטן כבש וקבע 0:2 עוד לפני המחצית בסיום כדור קרן.


זלאטן איברהימוביץ' חוגג. זמנית. (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

אנחנו לא יודעים מה קונטה אמר לשחקניו במחצית, אבל הם עלו חזרה לכר הדשא כמו מלוע של תותח. בדקה ה-51 מרסלו ברוזוביץ' שיגר כדור אדיר בוולה מחוץ לרחבה אל הרשת של ג'אנלואיג'י דונארמה וצימק את התוצאה. שלוש דקות בלבד חלפו ומתיאס וסינו קבע 2:2 אחרי בישול נהדר של אלקסיס סאנצ'ס. 

תשע דקות מפתיחת המחצית השנייה אינטר כבר הייתה בשוויון ואף אחד לא זכר את היתרון של מילאן. המהפך המטורף הושלם בדקה ה-70, כשאנטוניו קנדרבה הגביה כדור קרן אל תוך הרחבה וסטפן דה פריי סיפק נגיחה מופלאה אל הרשת. 2:3 מדהים לקבוצה הלוחמנית בכחול-שחור, ונשאלת השאלה – האם זה גול של אליפות? ימים יגידו. הבלם ההולנדי העניק שלוש נקודות סופר חשובות למארחת.

בדקה ה-80 כריסטיאן אריקסן כמעט כבש את אחד משערי העונה באירופה, כאשר בעט כדור חופשי מ-35 מטרים בטכניקה מדהימה ובעוצמה אדירה, אך נעצר במשקוף של דונארומה. תוצאת המשחק נקבעה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, כשרומלו לוקאקו נגח משישה מטרים אחרי הגבהה מצוינת של ויקטור מוזס ושלח את שחקני ואוהדי מילאן עצובים הביתה.


מתיאס וסינו חוגג (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

נאפולי – לצ'ה 3:2
שלושה ימים לפני חצי גמר הגביע נגד אינטר (רביעי, 21:40 בספורט1), המומנטום של התכולים, שניצחו בשני המחזורים הקודמים, נעצר עם הפסד ל"זאבים" שחיברו ניצחון שני רצוף ושמרו על פער שלוש נקודות מהקו האדום. קבוצתו של ג'נארו גאטוסו נותרה במקום ה-11.

חצי שעה בתוך המשחק, ג'יאנלוקה לפאדולה העלה את לצ'ה ליתרון. בדקה ה-48 ארקדיוש מיליק איזן התוצאה אחרי מהלך קבוצתי יפה, אבל 13 דקות מאוחר יותר, לפאדולה השלים צמד עם נגיחה מוצלחת. שמונה דקות לסיום הזמן החוקי, מרקו מאנקוסו הוסיף את השלישי בכדור חופשי מעולה ובדקה ה-90, חוסה מריה קאייחון צימק אבל זה לא הספיק למארחת.

ניצחון חשוב במאבקי התחתית. שחקני לצ'ה חוגגים (Francesco Pecoraro/Getty Images)
ניצחון חשוב במאבקי התחתית. שחקני לצ'ה חוגגים (Francesco Pecoraro/Getty Images)

פארמה – לאציו 1:0
מי שחושב שהמאבק על אליפות הסריה א' מתנהל בין יובנטוס לאינטר בלבד, שיחשוב שוב – כי ה"נשרים" מבירת איטליה צימקו הערב את הפער מהגברת הזקנה לנקודה בלבד, בזכות פליפה קאייסדו שהבקיע בדקה ה-41 את שער הניצחון. המארחת הפסידה לראשונה אחרי שני מחזורים ונותרה במקום העשירי בטבלה.

ספאל – ססואולו 2:1
רק במחזור שעבר סיפקה ססואולו משחק אדיר בבית נגד רומא, אך היום היא התקשתה מאוד מול נועלת הטבלה, שמצידה נראתה טוב מאוד לאחר שספגה חמישייה מלאציו במחזור הקודם. הקרח נשבר בדקה ה-23, כששוער האורחת אנדראה קונסילי הדף כדור בצורה רעה והבלם קווין בוניפאזי כבש בנגיחה. מעבר לשער היתרון, ספאל הייתה עדיפה יותר למשך רוב המשחק וזכתה לעידוד קולני מאוד מהקהל המקומי. בדקה ה-65 קיבלה ססואולו הזדמנות גדולה לחזור למשחק, לאחר שהשופט הצביע על הנקודה הלבנה בעקבות עבירה על ג'רמי בוגה. הכובש הבכיר פרנצ'סקו קאפוטו לקח אחריות וקבע 1:1 במשחק. בוגה הבקיע גם את שער הניצחון, כשבדקה ה-90 ברח מכל שחקני ההגנה ונגח לרשת כדור שסידר לו דומניקו ברארדי.


בוגה בפעולה. גורם ישיר לניצחון של ססואולו (Mario Carlini / Iguana Press/Getty Images)

תוצאות נוספות
ברשיה – אודינזה 0:1
גנואה – קליארי 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי