צפו: רונאלדו כבש בדקה ה-91, מילאן ויובנטוס נפרדו ב-1:1 בחצי גמר הגביע

זלאטן איברהימוביץ', כריסטיאנו רונאלדו
זלאטן איברהימוביץ', כריסטיאנו רונאלדו | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

בניגוד לאינטר, הרוסונרי הציגו משחק נהדר בסן סירו מול הגברת הזקנה, וכמעט השיגו מקדמה גדולה לקראת משחק הגומלין שייערך בעוד כשלושה שבועות. רביץ' כבש ראשון בדקה ה-61, הפורטוגלי איזן מהנקודה הלבנה

קבוצות: יובנטוס מילאן
(גודל טקסט)

חצי גמר הגביע האיטלקי המשיך הערב (חמישי), לאחר שאתמול רשמה נאפולי ניצחון 0:1 חשוב על אינטר בסן סירו, היריבה העירונית מילאן הייתה קרובה מאוד לשמור על הבית מול יובנטוס, אך פנדל בדקה ה-91 של כריסטיאנו רונאלדו קבע 1:1 במשחק.

למרות לוח הזמנים הצפוף, מאורציו סארי העלה את ההרכב ביותר שלו למשחק החוץ הקשה, כאשר רונאלדו פתח בחלק הקדמי, לצידם של פאולו דיבאלה וחואן קוודראדו. בשער של הגברת הזקנה הוצב ג'יאנלואיג'י בופון, שרשם מספר הצלות גדולות מאוד, שהזכירו במעט את ימיו הגדולים.

מגד, הרוסונרי הגיעו עם הכוכב זלאטן איברהימוביץ', שקיבל הרבה מאוד צומת לב מצידם של לאונרדו בונוצ'י ומתיאס דה ליכט. במהלך המחצית הראשונה ספג הענק השבדי כרטיס צהוב, לאחר ששלח מרפק לפניו של הבלם ההונלדי הצעיר של יובה, והוא לא יוכל לשחק במשחק הגומלין בעוד כשלושה שבועות.


זלאטן מול דה ליכט. מאבק גדול בין הכוכבים (ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images)

היתרון במשחק היה של החבורה של סטפנו פיולי, שאיימה הרבה יותר על השער של בופון והייתה הרבה יותר מסוכנת. לאחר כמה בעיטות כושלות, בדקה ה-61 סאמו קאסטייחו הספרדי הרים כדור לעבר הרחבה, רביץ' הגיע בצורה לא נוחה אך בכל זאת הצליח למצוא את הרשת.

בדקה ה-72 מילאן הסתבכה במשחק כאשר תאו הרננדז פגע בצורה אגרסיבית מאוד בדיבאלה, ראה כרטיס צהוב שני והורחק מהמשחק, עובדה שאפשרה לרונאלדו וחבריו ללחוץ יותר על הדוושה.

בדקה ה-90 הביאנקונרי זכו לכדור עונשין לאחר שדוידה קלאבריה נגע בטעות בידו בתוך הרחבה שלו. מספר '7' מפורטוגל, שנמצא בכושר מטורף לאחרונה לא התבלבל ואיזן את התוצאה.


שער מספר 12 מתחילת 2020 של הכוכב הפורטוגלי (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי